FOLLOW ME

September 6, 2017

Kau Respect aku, Aku respect Kau - Simple

This Pak Arobb ...sungguh biadap.
Call kol 3 aku cakap bos aku meeting.
Tinggalkan fone number. Aku akan minta bos aku call ASAP.

Dia datang opis jam 4.58 petang.
Bos aku tak abis meeting lagi dan x balik pejabat lagi.

Dia datang cakap hey! Yesss i cakap dgn u tadi kan? Aku kata yes. My boss.belum balik pejabat lagi. Meeting.

Dia kata dah agak! Tinggal.fone number mmg takkan call punyalah ( JABATAN KERAJAAN SEMUA SAMA KATANYA) πŸ˜€πŸ‘ΏπŸ˜‘πŸ˜‘ Aku cakap dia. Mana sama. 
Dia kata ye! Belas tahun berurusan dgn jabatan kerajaan memang macamni. 
Aku cakap balik, ok fine kalau semua org kerajaan sama, so its mean ORANG ARAB JUGA SEMUA SAMA MACAM NI... BIADAP. kan?? Dia kata hey, mana sama.
Aku kata sama lah. Sama macam u samakan org kerajaan. Takde beza kan?

Dia diam.

Aku malas layan kau.
Kau yg last min submit paper.
Orang lain boleh kau nak biadap ngan aku sorry. Aku melawan.

Suka suka kau je. πŸ™„πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜ (Mentang3 kau fasih Malay, suka suka bahasakan org) KoajaQ.

Kalau datang opis aku, nak marah keje slow ke ape, or asik takde opis ke ape..  ikut kau lah.. tapi kalau dah menyamakan semua manusia tu sama - tu BIADAP. Bila kena kat batang idung kau, reti plak nak sentap bagai, kata  tak sama, kau sama kan orang takpe plak? Kau Tuhan? boleh baca sikap dan hati orang? gilerrrrrr................................

Kau perlukan servis orang, minta baik baiklah. Cakap dah la biadap. Lagi nak suruh orang tolong. Kalau aku tak wat keje, takde keje aku dok pikap telefon bos dari pagi bawa ke petang. Biar je fone tu memekak. Ade faham?

Bikin Panas la ni orang !! 

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design