NUFFNANG

FOLLOW ME

Rancang Percutian Anda

Monday, July 03, 2017 0 Comments A+ a-


Hai, assalamualaikum..
lama tak kongsi tips kan?

Bila kawan kawan update nak pergi bercuti,  ada lah suara suara sumbang 
"banyaknya duit diaaa, banyaknya duit kau... bla bla bla "

Sedangkan hakikatnya kau tak tahu pun yang kawan kau tu 'Menabung' nak bercuti. 

Aku namakan tabung aku - VACAY - hahah ! budak wechatt sangat kan ejaan aku tuh wakakka.. ok serius..

Katakan sebulan kiraan kasar kita simpan RM10 cuba simpan RM10 selama 100 hari yakni ( 5 bulan)


RM10 X 20 hari sebulan x 5 = 
RM 10 X 20 hari = RM200
20 hari x 5 bulan = 100 hari 
RM10.00 X 100 hari = RM1000.00

senang senang kau dapat saving RM1000.00!!

RM1000.00 tu senang senang dah kau g vacay 2 hari 1 malam atau kalau kena tempat yang cun murah segala dapat 3 hari 2 malam tau ! enjoy the moment k !!

Sekarang ni semua tak boleh nak tadah je.
Kena USAHA 1~