FOLLOW ME

July 3, 2017

Rancang Percutian Anda


Hai, assalamualaikum..
lama tak kongsi tips kan?

Bila kawan kawan update nak pergi bercuti,  ada lah suara suara sumbang 
"banyaknya duit diaaa, banyaknya duit kau... bla bla bla "

Sedangkan hakikatnya kau tak tahu pun yang kawan kau tu 'Menabung' nak bercuti. 

Aku namakan tabung aku - VACAY - hahah ! budak wechatt sangat kan ejaan aku tuh wakakka.. ok serius..

Katakan sebulan kiraan kasar kita simpan RM10 cuba simpan RM10 selama 100 hari yakni ( 5 bulan)


RM10 X 20 hari sebulan x 5 = 
RM 10 X 20 hari = RM200
20 hari x 5 bulan = 100 hari 
RM10.00 X 100 hari = RM1000.00

senang senang kau dapat saving RM1000.00!!

RM1000.00 tu senang senang dah kau g vacay 2 hari 1 malam atau kalau kena tempat yang cun murah segala dapat 3 hari 2 malam tau ! enjoy the moment k !!

Sekarang ni semua tak boleh nak tadah je.
Kena USAHA 1~

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design