FOLLOW ME

July 1, 2016

Pengharapan

Dalam bulan Jun 2016, kami diberi pengharapan oleh double A yang Raya tahun ini insha'ALLAH berbahagia dengan hasil bakal dituai.

Aku tau, 

" Kalau nak ikut rasa amarah, rasa kita lupa kita ni sedang menahan lapar dahaga dan juga berperang dengan diri sendiri supaya sentiasa berbuat baik bulan ini, Amalan yang baik kita cuba buat bulan ini insha'ALLAH mudah mudahan kita senang praktikkannya di bulan lain juga, Tahanlah rasa amarah, jika tak mampu berkata yang baik, lebih baik kita diam sumpah seranah aja dalam hati jika itu membuatkan kita puas, sumpah seranahlah dalam hati atau berzikirlah sebanyaknya kau akan tenang "
Pesan Mak Temah- FB 1/7/2016

Yes kita sakit hati
Tapi kita berharap
Jagalah lidah
Jagalah kata kata
Tanyalah hati
Aku nak 
atau aku taknak?

Sebenarnya aku nak
Tapi aku sakit hati
Pilihlah Redha ALLAH

Aku berharap
Aku mahu
Aku nak
Aku ingin

Jangan nafikan kerana kemarahan kita
Minta pada ALLAH baik baik
Doakan orang lain baik baik
Insha'ALLAH yang baik akan datang dan berbalik semula kepada kita

Who Knows ?
Only ALLAH knows 

Amiin.....

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design