FOLLOW ME

June 7, 2016

Susana Baru

Assalamualaikum

:)

Selamat Berpuasa, day 2. Alhamdullillah so far so  good . Dah dewasa kan? hahhah... Takkan la nak menggedik mengada tak larat puasa kan? hihihi...

Ok Bulan ni bulan mulia, nak tenangkan hati dan jiwa. Even ada beberapa perkara yang masih belum selesai, kena hadap jugalah, Rasa a lil bit stress bila soalan soalan menghampiri, Tapi nak taknak kita kena jawab juga seikhlas yang mampu ahah! tapi semua kena refer ketua dulu, if dia kata Ok, yes, u can share baru kita share, if not kita diam jela kan? Atau kita cakap chillex. :) hihi. Bulan bulan puasa ni semahunya takmau naik angin, or nak marah ke apa. Nak tenang je.. 

Ehhhh Payaunya tekak i. huhu..

Ok sambung, Bersamaan dengan 1 Ramadhan, aku dapat bos baru, yakni bos ke 4 aku, selama 5 tahun aku di unit ini (UR) masuk ini dah 4 bos aku dapat. Adakah sebab kerja aku tak bagus? or aku tak perlu pemantauan rapi? Entahlah, redha jelah kan? Aku ni jenis bos ada ke bos takde ke keja aku jalan macam biasa, kalau aku malas, malas jugak even bos ada. No plastik plastik or kipas lipas. haha ! sebab aku tak reti wei. hahah ! serius. Niat aku, g kerja, buat kerja, Balik keje, ujung bulan terima gaji harap berkat. Kadang kadang aku keluar waktu pejabat aku ganti balik masa aku pulang lambat dari biasa. Buat kerja. Pandai pandai la kita setel kan. Kerja yang tertangguh dan pandai pandai la kita asingkan keje kita yang mana urgent mana tidak. Mana yang kita kena dahulukan mana yang kemudian. Da besar kan? :p 

Bos baru aku sempoi je. Insha'ALLAh cuba sesuaikan diri, masa baru dapat tau tukar bos mestila kita down tak banyak sedikit mesti ada kan... Tapi itulah situasi bila kerja, kau tak boleh nak ikut selera tekak kau je.. haha Kau kena terima keadaan sekeliling ya ! Bukan keadaan sekeliling ikut kau heh banyak cantik muka kau ! haha ! 

Okla aku curi masa menulis masa rehat ni, nanti aku update panjang sikit. hehe :)
Bye ! 

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design