NUFFNANG

FOLLOW ME

Kau Aku Wei

Wednesday, June 22, 2016 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum,

Tadi ada dapat call dari seorang perempuan nak share satu projek dia lah.. aku kenal dia kurang 24 jam, dan dia bahasakan diri aku ni as KAU. dan aky yang mendengar ni 'krik' krik' umpamanya dia ni biadap jugak pada aku lah. Sebabnya aku tak kenal dia, dan dia baru kenal aku, lainla dah memang kenal dan dah lama kenal, pada aku, OK macam aku menulis blog ni, orang yang mula mula baca mesti rasa kasarnya penulisan kau aku je haha !

That sista minta bantuan aku untuk dapatkan another a few k' untuk on projek dia, so sorry, aku dah serik, kalau takat aku masuk sensorang itu takde hal pada aku, apa apa jadi akku hadap sorang jah, Dah taknak libatkan orang lain,kalau sampai nak beribu memang tak la aku nak bantu, aku share semalam pun dengan geng gila. huhu share je tak paksa tau hahah ! ;p

That sista cakap ' weiiiiiii kau kena tolong aku dapatkan jumlah ni weiiiiiiiii, nak game dah weiiiiii, kau gilaaaaaa ? '

aku dengar dia cakap tu alahaiiiiiiii SADIS. terasa kasar

Sedangkan kita yang dah kenal pun, cakap aku kau wei ada yang kata aku BIADAP

ke camner?

mood krik krik krik

hahah !

2 comments

Write comments
June 22, 2016 at 6:10 PM delete

erks..mungkin dia salah call orang kut..mungkin..hehehe

Reply
avatar
Ajulaa
AUTHOR
June 23, 2016 at 8:04 AM delete

hahah dia mension my name. so tak salah orang la kan ahahha

Reply
avatar