FOLLOW ME

June 23, 2016

Happy Birthday Fariq !


Assalamualaikum !
Wahhhh. special entry for special people. 
Special people as friend, mostly Maya Friend, walaupun kami da jumpa dua kali
Satu dengan leader kami, kali kedua sesi karoke. eh? ;p haha, sesi lepak lepak sekali jumpa dengan Liyana, wifey Fariq dapat main main dengan Sufiya juga, pemalu ya ampun macam walidnya ;p 

Kenapa special ya dia ni?
Ok.. sebab he is my PA tak bergaji dalam group JSBB kami. Aku tak mampu nak bayar gaji, sebab aku wat keje pun FREE, kahkahkah. Ok let's fokus to this guy.
Jujur, tak kenal dia, tatau mana datang. kenal dalam satu program 3P wujudnya dia dalam group 'K' kami. Kebetulan aku ni orang yang handle list, 3p, setiap kali ada lelong dia beli ( dalam hati) makk ai kayo budak neh ;p haha ! balik balik nama dia yang beli lot lelong, and tatau macam mana invite dok dalam group wasap Konon memula untuk sampaikan info 3P dan sekutunya, makllumlah di luar sana too negetive vibes !! So kita choose people yang ok ok dan bebaik shaja. :p Masa itu, then dipendekkan cerita, dapat offer 1 projek aku amik and kongsi, and as usual aku memang busy ! dengan bowling dan kerja, ( dia ni kata leh bantu.. masa tu FREE jaga Gym, Bosan ahahaha) maka lekatlah title PA tu ha ! 

Fariq yang saya kenal
PEMALU
PEMALU
PEMALU
PEMALU
PEMALU
Soft Spoken
Soft Spoken
Teliti 
Boleh dibawa berbincang
Baik hati !


ha ha ha ha 
Ni yang daku KENAL
Selebihnya Ibumu dan Isterimu lebih mnegenali kamu

Didoakan diberikan umur yang panjang, rezeki yang halal, rezeki yang melimpah ruah, kebahagian keluarga, bersama anak dan bakal anak juga isteri tersayang, senantiasa dibawah lindungan rahmat dan kasih sayang ALLAH !

Stay POSITIVE ! -)

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design