NUFFNANG

FOLLOW ME

3 in 1 story !

Thursday, June 23, 2016 1 Comments A+ a-


Cerita satu untuk gambar diatas.
Semalam ( 22/6/2016) aku kerja sampai jam 6 petang, shif kaunter. So aku order la ShellOut Kuntum ni, selalu baca di facebook feedback pengguna, rata ratanya mengatakan ohsem, teringin nak makan, haha ! ops, bukan mengidam hocay ;p Selalu nak try dengan geng opis, tapi dia mula niaga jam 4 petang dan ianya membataskan aku nak order lah ! Takkan keje kaunter malam nak bershellout bagai kat kaunter tu, mau aku kena sumpah 3 tahun. haha  ! 
Boleh search FB Kuntum cik, boleh deliver sampai Putrajaya dan Seremban ok ! Free delivery sekitar Nilai, 1 box pun dia hantar :p Ok, Review by me.

Tidak terlalu pedas, so so, so anak anak juga boleh makan ..RM35.00 per pax ( untuk dua orang makan) Kerang bakar tu RM10 per pax.
Untuk 1 pax dapat 2 ekor ketam ( Which is mean untuk 2 orang makan, dapat 2 nasi dan sup kosong, juga udang butter - if tak silap ) Udang itu diasingkan dari shell out.
Nice semuanya cuma aku bukan penggemar kerang yang masih ada cengkerang. hehe
Papepun selera orang lain lain kan? CUBALAH ! 



Ini baju jahitan tangan by Little Oshka ( search FB) 
Siap dalam tempoh 3 minggu.
Alhamdullillah, semoga princes princes saya suka.



Mood baik anakanda ku.