FOLLOW ME

May 19, 2016

IT'S A WRAP !! ALHAMDULLILLAH TAMAT SUDAH #HBS2016!

Bismillah, Assalamualaikum
Tadaaaaaaaaaa happynya semua dah selesai dengan jayanya !!
Jadual yang pack selama 2 minggu berturut-turut.
Emosi, tekanan, gembira, sedih geram semua bercampur menjadi satu. haha ! 
Nak mulakannya terlalu banyak cabaran yang ada. Sebagai seorang setiausaha program, kena sentiasa alert dengan nombor surat, surat mana dah hantar, yang dah faks emel semuanya. huhu. Sekejap² orang tanya, yang tu dah hantar? bila ya? huhu macamkan kepala aku hafal semua, but wha to do? kenalah jawab kan.. :) kiki 

Syukur program santai dengan pameran bermula dengan 2 /5/16 sampailah kemuncak 19/5/16
alhamdullillah! No one can describe my feelings ! 

Gambar semasa majlis, tak semualah yang ado. haha ! Busy la katakan, mana sempat nak selpie selpot sangat haha !BFF aku, teman aku, tolong aku even dia bukanlah AJK pun. :) Thanx beb , Banyak bantu aku. 



Aha!! Ni semasa acara kemuncak ! Pertandingan Kalam Jama'i. Adik adik ni sangatla sporting !! Gila selpie macam aku gak ! haha !! Tahniah diknun !!! :) Tahun depan masuk lagi ya !! :) Pemegang piala pusingan pastinya dari team FPBU ! Walaweh ! Deeeeeeebak 


ALL Of US ! My Crazy FRENZ ! 

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design