NUFFNANG

FOLLOW ME

Double League Week 3 - TAMARA @ IOICityMall Putrajaya

Tuesday, May 24, 2016 0 Comments A+ a-

Bismillah, 
23/5/2016
Week 3, Azura be partner with Acik aka Nadia
Acik first time turun. So tatau lagi berapa HCP beliau. haha!
aku week 2 punya HCP max 30 ! maknanya, week 1 avg aku 140 aja. haha ! Week 2 avg aku up dan membuatkan TAMARA team menang 8 dri 12 point ! yeay ! Team kuat tu kami lawan. hehe Rezeki.. Bukan kami HEBAT, cuma depa tak main macam selalu. Kami ni main lagu tu jaaaa..... :) Week 3 kami lawan ULTRAS, salah satu team yang kami gerun jugek sebenarnya, disebabkan main bagus Week 2, HCP aku dari 30 turun ke 14. huhu!! Acik lepas main overall semalam, HCP dia 27. haha ! Still takleh lawan HCP 30 aku . KahKahKah. Alhamdullillah TAMARA menang kali ke - 2 , Go Go Girls POWER


Baju team TAMARA kami.
Oleh sebab aku addict Pink + Black, Haruslah yang lain Follow aku ye. :)
Pakai jerrr



The Score.
Game ke-2 main main, haha ! 
Agak happy sebab setiap game aku dapat Strike jahit jahit sekurang kurangnya tiga
XXX, XXXX,XXX
haha
tak sedar macam mana la aksi aku semalam erk?


Thanx acik, next week (Week 4) ai tado..... so u turun dengan usu or ur husb k?
Ini FAMILY team kami ♥



Liga habis @ 11.15
Hantar acik balik @ Bandar Bukit Mahkota 
11.45 sampai rumah
Gedebak gedebuk buat air, iron baju, siapkan beg skola kids.. 1.40 jugak aku tidoooooooooo
Skang sleepy tapi HAPPY !