FOLLOW ME

April 18, 2016

Terfikir seketika

Assalamualaikum....

Masa menulis ni, aku tengah tunggu mesin basuh buat kerja. Ha Ha Ha. Pattern basuh baju hari hari supaya hari minggu tak setambun nak kena basuh. eh ! i bukan pemalas tau, cuma i plan apa i nak buat ! Ha Ha Ha ! Weekend ni i dah plan nak g KLCC dan Aquaria buat kali ke 2. hikhik.. So haruslah i setelkan kerja rumah sebelum i merambu ramba yea.. Nanti kalau ada keje tak setel, i gak yang pening dan naik serabut tengok keadaan rumah macam tongkang !  Ha Ha Ha !! Hidup ni kena la ada perancangan ! Mana lah boleh hentam je kan? 

Ok berbalik pada topik heheh
Tetiba aku terfikir, 
Bila aku dah takde nanti, macam manala anak anak aku ye? Macam Hafiz, dia bukan tak boleh berdikari, cuma aku ni tak berapa gemar cara dia kemas, gosok baju, sidai baju basuh pinggan susun baju basuh kasut ikut cara aku. HA HA HA. Tu masalah kau. hiks..... Boleh buat, untuk sekadar buat. Tak bersungguh sungguh. haha. Sekarang ni, nak ape semua call je MAMA. Nak makan pun tanya MAMA dulu, nak Amik baju pun tanya MAMA. Nak pakai apa tanya MAMA nak bangun jam berapa tanya MAMA even spender kat mana tanya MAMA. haaaaaaaaa kalau da takde mama one day nanti, macam mana? Sape nak carikan abang semua tu? Kalau dengan MAMA bolehlah semua MAMA buatkan. Dengan PAPA abang kena 100% berdikari ! Pandai pandaila ingat bila kena cuci kasut, bila kena susun buku, bila kena gosok baju. Takde PAPA nak remind macam MAMA der...... MAMA ni dah macam pakai Speaker menjeritnya ! 

Same goes to adik. 
Lagilah, Boleh? Dia tanya aku MAMA otomen taro payiz mana? Ahhhh sudah, Otomen ko punyala berlambak, mana la mama kenal mana satu otomen taro? hahahha Punggahhhhhhhhhhh..... Ni budak lagila even da 6 tahun, semua sekali MAMA !! Rasa nak jentik je dia, hahah

Ni la dia, Bila anak tu jer berdua, tu la kesayangan saya. :)
Buruk buruk tetap anak
Baik baik pun anak
Itu la HARTA DUNIA AKHIRAT yang ado.

:) Both Of You ! MAMA loves YOU ! Noted that ! Even MAMA hari hari jadi SINGA JADIAN. 

xoxo 

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design