FOLLOW ME

April 19, 2016

SUPRISED buat ABAH ! Happy Birthday ABAH !


Selamat Hari Lahir buat Abah. 19/4
Boyfriend pertama anakanda
Lelaki pertama yang mata ni nampak bila celik.
Lelaki pertama yang mengiqamatkan aku dan Adik Adik.
Hehe.. Kawan gado kami, kawan gelak kami, ketua keluarga kami dulu. Tangan tu lah yang dukong kami, yang pukul kami kalau malas belajar, kaki tu lah hat tekan pedal keta ambik antaq kami skola tusyen semua. Tangan tu la goreng kopok lekoniaga. Macam macam aihh..
Didoakan Abah Radz Wans @wan ronejs, Wans Wansalza (Abah den raja FB gak mcm den) panjang umur, murah rezeki, sihat selalu bahagia dengan emak Raja Aishah Raja Ahmad dan moga impian menjadi nyata.

Terima kasih menjaga dan membesarkan kami semua 5 beradik. Sampai besaq semua dah. He he😂😇😘😘😎
Boyfriend kami ni lahir tahun merdeka. Segak lagi nohh. 😍😘😘😘😘.

Haha Abah mak mula pangkal R Anak Anak semua mai W. Baguih

Happy Birthday dad ! Tungggguuuuuuu !! Hahhahaa 
😂😂
😇
😍😱
Along, Adik Adik sayang Abah mak. 😇 sampai akhir hayat. 


Abah call tadi. And suara beliau suka sangat ! First time Eva. .surprised. Mak tunggu hahah kena plan lain dari lain. Sementara ada ni, Allah masih satukan kami. 




Ada video Abah aku cakap 

" Siapa Punya Kerja ni? " 

ha Ha ha

Alhamdullillah ABAH HAPPY.

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design