FOLLOW ME

April 1, 2016

Senang tu Ujian. Susah juga ujian.

Bismillah.

Sebolehnya aku nak menulis hari hari. Tetapi kekangan masa membataskan segalanya. Hah chewaaah. Bila buat misi menulis cabar diri tu boleh pun tulis hari hari kan? Sampai tepu kepala otak. Dah la siap tajuk haha 😅. Kipidap dungibap 😂 kata budak remaja sekarang. 😄.

Okey berbalik semula pada tajuk penulisan.
Kadang kadang kita ni macam tak bersyukur pun ada. 😄. Kenapa? Sebabnya mula mula Allah bagi kita $1 kemudian $10 kemudian $100. Bila Allah tarik yang $100, Allah gantikan $50, mekak mekak kita. Sedangkan nak dapat $50 tu pun apa keje kita tak buat. Kalau menabung kita ikat perut. Tahan nafsu nak korek tabung kan? Ini melabur. Bila d invest kau letak duit kau. Kau duduk diam diam. Sampai tempoh matang nya kau dapatla $ kau. Allah uji sikit je dgn kurangkan $ kau. Cuba kita ni Tanya diri. Tak cukup lagikah nikmat yang dah diberi tu?

Dulu masa susah. Berapa terima pun seronok sangat dah kan? Bila da nak mula rasa senang. Jumlah banyak pun masih rasa x cukup. 😉😉. Allahu Akhbar, jauhkanlah sikap  itu dariku Ya Allah.

Daku amik mood bertenang. Bila perlu daku celah. Bila x perlu daku diam. 😂😂 tenang lebih baik Dari bertendang. Buat apa nak.pening2 kepala fikir bila bila bila. Kita dah buat kerja kita. Now kita serah 100% pada Allah. Rilekss lah.😁

InshaAllah
JANJI Allah ITU SANGAT PASTI.

Tenang Tenang je Geng. 😍

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design