NUFFNANG

FOLLOW ME

TAMARA KEMBALI

Wednesday, March 30, 2016 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum.
Phew habis dah task menulis blog selama 10 hari. ! Nah ! Kalau istiqamah semuanya boleh. Paksa diri buat. Boleh pun. Sedangkan takde apa apa hadiah pun. Just mendapat kepuasan diri. . Sama jug beribadat. Kalau mula mula malas. Setkan target setkan diri. Setkan minda. Ganjarannya amat amat besar dan menarik. ! Hello?? Takkan taknak kejar kan?? .. .
InshaAllah. Aku juga sedang belajar sesuatu.. Istiqamah dalam tiap tiap perbuatan aku.
Doakan aku ya kawan?
Thanx anyway.
Wuuuu TAMARA.



Azura 
Nadia
Syuhada
Yatie
Saiful




Apa makna Tamara neh? Ni nama team aku.main bantai namanya. ASALNYA team boling ni tak.la semua hebat. So kalau kelaut kami semua TAK MARAH. Nak nampak lagi hebat REBRANDING kan nama jadi TAMARA. kahkahkah! Well dua kejohanan TAMARA masuk and both ada placing. Now kami aktif kembali drngan jersi bagi semangat satu team tu meletop letop baq hang !

Well TAMARA ! READY FOR April event ! 

Good Luck and High Score !
Kipidap