FOLLOW ME

March 15, 2016

Restoran KELASSsssss Serviss untuk BOOKING mengecewakan..........thatsss PSF !


Assalamualaikum
I do booking for table talk team jey ess bie biee pada 12 Mac 2016.
PSF Bangi.
Nak booking memang senang, by call je.
I do made reservation on Thursday @ 12.00 noon.

Me : hallo, assalamualaikum, me Azura, saya nak reserved table for 12 Sabtu ni jam 8,30 malam.
PSF : ok. boleh. konpem ye? 12 ye? Sabtu ye? Datang ye? jangan booked tak dtg lak. Pape call lah.
Me  : Yes Konpem, insha'ALLAH

SABTU

Hari kejadian, 

Ada 3 miscal dari NO YANG AKU TAK KENAL.
Aku ni jenis tak angkat telepon kalau no tak kenal.
Sebab aku SAVED no PSF ni as PSF. 

Dah jam 8.00 malam, 
aku call PSF sebab nak order pizza terus

Ko tau owner cakap ape?
PSF : Puan ni jadi ke tak?? Bape orang sebenarnya ni? 12? 14? 
Me : ye jadi.. saya tak call kata batal kan? tapi bertambah dari 12 ke 14.. 
PSF : so 14 lah??? ( dgn nada garang) hmmm konpem ke 14???
Me : yes 14 we all da on the way. 
PSF : Saya call siang tadi nak konpem booking tak angkat
Me : Tak call pun. Pakai no mana?
PSF : NO FAKS. 
Me : Lor...... Krikkk Krikkkkk Krikkkkk
No tak SAVED memang saya tak angkat
PSF : Hmmmmm OKLAH.

Aku sampai PSF aku tanya boss dia, TUTUP what time
Dia dengan muka sombong, muka masam mencuka cakap 10 !

Okla. Pada aku FOOD ok, AIR semua Ok, Bab nak handle cust to agak FAILED la. Tahu kedai kau tutup @ 10. Jam 10.10 malam staf kau dan kau buat keje da mula campak campak sudu .. 
BAGUS sangat 

Malam tu bayar minuman for 14 pax, 4 large pizza 1 spagheti = RM316.00

In BUSINES tak elokla nak tarik MUKA dengan CUSTOMER.

TERBAIK. 

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design