FOLLOW ME

March 25, 2016

CABARAN MENULIS BLOG_DAY 8 _Target Kebebasan Hutang

Assalamualaikum.
Masih dalam hari ke 8.

Tajuk hari ni. KEBEBASAN HUTANG.

okla secara JUJURNYA masih belum BEBAS HUTANG. Aku masih ada hutang dengan orang / bank dan ada orang masih berhutang dengan aku. 😂😂😂..

Apa yang bestnya BEBAS HUTANG NI EK.

Bestla sebab kau x yah fikir dapat gaji nak.asing bayar ITU INI. Dan paling best kau x De orang / bank kejar collect hutang. 😂😂

Ingat! Rezeki melimpah ruah tu jangan kau eksyen lak. Semuanya untuk kau kongsi dgn orang lain
Ingat tu ye. Kadang kadang mewah juga adah UJIAN DARI ALLAH. Susah juga UJIAN DARI ALLAH. Simple Je . kau kena bersyukur.

Target Free Debt aku lom.tercapai
If da lampu hijau terlalu banyak nak aku langsaikan. Senang citer hidup BEBAS TANPA HUTANG GITEWWW.. 😂😂😂.

Aku x De idea sangat nk menulis pasal.INI sebab all.prose's masih lagi on track. Belum lampu hijau. But all ON.TRACK. KEEP.PRAYING. Success je maknanya midi BEBAS HUTANG BERJAYA !

hoi. Doakan aku ya.

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design