NUFFNANG

FOLLOW ME

SUPERBOY dan T'shirt Crew

Wednesday, February 17, 2016 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum 

Apa kaitan aku dengan SUPERBOY ni?
hah... takde kaitan apa apa. Kakak pun bukan, adik beradik bukan, BFF juga bukan. 
Aku pelanggan SUPERBOY. macam mana ye boleh tau ada si boy ni buat delivery...?

Pada satu waktu lunch yang kelaparan... takde kenderaan nak keluar, takde kawan.. google google delivery food sekitar Nilai. ehhhhh keluar pulak pasal si SUPERBOY. Try order untuk esoknya.
First aku rasa Nasi Ayam Kunyit .. Ala nasi putih ngan ayam goreng kunyit bukan susah pun nak buat kan? Tapi apa yang best sangat tu? Haaaaaaaa must try sambal Superboy nih....... :) Tak pedas sgt tak manis tak masin semua blend sempurna. :) 

FB boleh try search "SUPERBOY RICH ENT"


LOGO nye
Simple but nice kan


Betullah, air tangan mak mmg sedap. Macam makan makanan mak kita masak. :)
Ni antara menu yang ada . But sekarang dah ada macam macam menu. Lagi la kalau pi Sarapan kat kedai boy.. macam macam ada. Banyak menu ala Johor pureeee.. yang gila Kacang POOL boleh try nanti.. ada delivery gak tuh ahhahaha


Aku dan Boy. 
Aku taja crew shirt boy ni sebab aku suka anak muda ni punya semangat business
Go Boy Go... Moga kejayaan akan terus bersama team SUPERBOY
Tshirt crew hanya sebagai pembakar semangat shj. :)
Sekadar sumbangan kecil dari akak aka pelanggan tetap mingguan.



Ini pula SUPERMUMMY
Sangat la sporting :) 
Very Humble
Nampak Garang
Tapi Hati baik 
Niat bantu budak budak yang rajin nak cari duit poket tu mmg saya SALUTE team SUPER




Thank You TEAM SUPER.
Memang awesome. 
InshaALLAH ada rezeki dan Allah izin, saya JEJAK ke kedai SUPERBOY
Didoakan ALLAH limpahkan rezeki berlipat kali ganda buat hambanya yang GIGIH Berusaha

KIPIDAP !