FOLLOW ME

December 15, 2015

Pulut Kuning Rendang Ayam

Bismillah, Assalamualaikum

Rezeki kawan kawan di pejabat hari ini, 
Dah lama berniat nak sedekah pulut kuning rendang ayam .
Satu sebab i sendiri peminat pulut kuning dan rendang ayam.
So i akan sedekah benda yang i suka makan dan pastinya sedap la rasanya kan.
Takkan kau nak sedekah benda yang kau dah taknak.. dan kau tak suka, asalkan sedekah.
Huhuh

Ada 3 orang tanya i soalan yang sama

"Awak niat ape ni ?"

" Ada niat pape ke? "

" Ada pape ke ni? "

Ha Ha Ha 

Takde la ape pun, just terniat dan berniat :)
Kongsi rezeki.

Kawan kawan doakan lah i sukses ya. :) Terlalu banyak harapan dan impian yang i nak bina :)
Berkat kongsi rezeki ALLAH mudahkan rezeki i. 

Aamiin , Allahumma Aamiin. 

1 comments:

Yana Libra said...

rajinnyeee..nmpk sedap :)

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design