NUFFNANG

FOLLOW ME

Ingatan yang memberi kesan - Inspired

Thursday, December 17, 2015 1 Comments A+ a-



Terkesan sungguh dengan karikatur ini.
Muka semua nampak sama
Tapi apa yang ada dalam hati masing masing hanya
ALLAH yang MAHA mengetahuinya.
Semua nampak senyum kan?

.

Sungguh
Terkesan dengan QUOTES diatas.
Nilailah diri kalian masing-masing
Apa yang selalu kalian kongsikan

Terharu jap semalam, 
Ada member WASAP

" An, aku da berubah sikit lepas selalu baca apa ko post, aku takde mencarut-carut maki orang dah "

Alhamdullillah. Setidak tidaknya i dapatla sikit pahala 
Terus la kalian kongsikan yang bebaik. Takde salah pun.

" Allah hantar ingatan dalam banyak bentuk. Adakalanya diberikan kita mimpi buruk supaya kita tersedar , minta ampun pada ALLAH untuk silap kita sepanjang hari, Allah beri mimpi buruk bermakna indah kalau kita amati dan pelajari. Kalaulah DOSA kita ni boleh dilihat oleh manusia lain, kita tentu MALU nak kemana mana dan TAKUT melakukan DOSA.
Hidup kita seharian ini semuanya ibarat Diary 
smile emoticon
 Lakukan yang baik baik, semoga menjadi ingatan bila dah tiada kelak. Ingat, yang -ve tu semua hanya DUGAAN dan CABARAAN untuk Berjaya, usah dilayan 
Allah sayang kita, sebab tu ALLAH jaga AIB kita

=) Smile Azura
smile emoticon
 
kiss emoticonAllah sayang kita, sebab tu dia jaga AIB kita. 

smile emoticonSmile Azura "


smile emoticon

1 comments:

Write comments
Yana Libra
AUTHOR
December 17, 2015 at 1:06 PM delete

bagus kalau dpt jd tladan yg baik :)

Reply
avatar