FOLLOW ME

October 10, 2015

Lepas IOI CityMall ke Warta Bangi pulak !

Tadi jam 5 ambil adik bongsu yang gantikan aku game bakers kat IOI Citymall.
Jalan jalan sat kat situ, kol 6.30 gerak g Warta bangi.
Kalau dah sampai Warta Bangi, memang tak sahla nak jumpa mak pak aku kat Allet level 4 tu kan?
Kalau aku KAYA nanti nak jer aku beli boling Bangi ni, upgrade kasi cun, renovate baik punya, No smooking area. kasi cun cun punya oiling then buat penjenamaan baru. hahahha Semoga ini bukan hanya mimpi di siang hari :p 

Nak buka alley baru 5-6 juta kosnya. Botak hakak kekekeke
Cam biasa la kan, kalau tak wefie tak sah.

Geram dengan budak dalam troli tu, taknak kat maklong. hahah dia pelik cukup pelik bila maklong pakai spek dia mesti taknak kawan. Kalau aku buka spek ok je la pulak.....
Ain....... kalau maklong buka spek nanti maklong langgar pintu. Sape nak jawab tu? 


Gambar bawah ni sebenarnya aku nak tangkap gambo aku wefie berlatar belakangkan bapak aku trening. Sekali mak masuk mencelah. wakkakakaka haish siap wat peace tu. Layans


Sudah 5-6 tahun aku tak jejak boling Bangi Superbowl.
Kau tak caye kau nye pasal.
hahaha


Alhamdullillah untuk hari ini . Semuanya Indah belaka

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design