NUFFNANG

FOLLOW ME

TRUST and FRUSTRATED

Monday, October 12, 2015 0 Comments A+ a-


Assalamualaikum,

Hari ini i am really frustrated :) 
Gambar tu sungguh DEEP kan? 

Mulai today hakak taknak updte FB sampaila PO time. 
Tengokkkkk

Hakak da letih sesangat dengan perangai manusia ni. Serius. Hakak layan baik belakang belakang hakak dia kutuk juga.. Ape masalah dia ya? 

Allah jer tahu.

Hari ni sedih sangat. Kita dah la penat baru balik keje, bawa husband g klinik lagi pastu dapat berita macam tu, dahla dengan yang pecah amanah nye macam macam hal la. Manusia ni memang tak leh dipercayai ke hape eh...... tak faham sikap sesetengah manusia ni.

Boleh tak kalian berlaku JUJUR dengan diri sendiri. Wehhhhh, aku dah layan korang sehabis baik. Ape lagi yang korang nak aaa ????  Please la oi...... 

Apa yang aku belajar hari ini, USAH terlalu JUJUR dan BAIK :)
Dalam diam orang memuji kita, dalam diam juga dia mengata kita, tapiiiiiiiiii ALLAH nak tunjuk sat jer. sebabnya apa yang dia kata tu dah pun ALLAH tunjukkan pada aku. TQ ALLAH

:) teruskan be hipokrit ya 

Terima kasih banyak banyak