NUFFNANG

FOLLOW ME

A Must Try : Pizza San Francisco

Saturday, October 10, 2015 0 Comments A+ a-

  Bismillah, Alhamdullillah, 
Hari ini terbuka hati nak cuba makan dekat sini . Ha Ha Ha
Bertahun tahun dah daku sebut dekat en somi nak makan sini.
Tapi ada je menghalang.
Hari ini gamble pi. hahahhaa
Ternyata sangat BERBALOI dengan HARGA dan makanan semua BEST ! 
Ni Cawangan Bandar Baru Bangi. 
Betul-betul tepi jalan. Selama ni aku terfikir, kedai makan camni laku ke? sedap ke? boleh tahan lama ke?
Lepas aku pergi now aku tahu KENAPA kedai ni boleh bertahan. Seingat aku, kedai makan ini berusia anak aku apiz : 12-13 tahun. :)
Tiap kali aku lalu situ aku tak nampak banyak pun pelanggan, tapi kedai ni masih HIDUP. 



Ini gambar semua menu. 
Eh ada terselit muka dak tecit yang baru baik demam tu ha...... :)
Kalau keluar wajib la dia pau mama papa dia koman koman RM10. Tak dapat toys, belon dan gula gula pun jadi. Asalkan ada benda bawa balik. hahaha Perangai kau dikkkkkkk

Ok ini menu husb aku makan.
Tak ingat la nama mat saleh sangat :p
Tapi serius sedapt husb cakap
Stew daging kambing dengan spicy rice with vege :) 
Lovely
Cost RM20.00++
Berbaloiiiiii sebab stew dagingnya BANYAK 


This one pizza seafood.
Family favorite
Regular size RM25.00++
Sedap sangat sebab topping pizza tak masam.
Tak terlalu sarat dengan isi seafood yang bukan bukan.
Ada udang dan sotong yang besar besar.
Puas gila makan. hehehe
Rotinya pun lembut dan tidak terlalu tebal.


This one Nachos. Chicken nachos.
Ya Ampunnnnn rangup dan isi banyak sangat. hahahahhaha
Husb ambil satu, hafiz ambil satu.
Balance mama punya heiiiiiiiiiiiiiiii


This one spagheti chicken hafiz fav.
Mana mana pergi kalau takde food lain, ini la yang dia makan.
But dia kata sini sedap.
The sos tak masam. :)  and isi ayam banyak. haha Puas makan katanya 


Air.
Me : Ice Lemon Tea
Hafiz : Dalam Gambar , ice blended choc yang sangat soft dan sooo sedap nyum !
Husb : Carrot Susu 


Ya : Must Try , Takkan menyesal
Total : RM115.00 plus GST.
Sangat BERBALOI pada me sebab tempat makan selesa, sejuk (aircond) 
Tandas? Sangat sangat BERSIH uolsssssss ! 


Budak baru baik demam. 
banyak adik makan nacos :p


So., i recomended u all untuk pergi.
Mesti ada yang kata "eleh....... baru tau ke?"
Tahu dah lama.. Makan je baru cuba.

Pahe deh? :p 


I super loved the decorations ! 
Tenang gila kot lepak sini