FOLLOW ME

August 7, 2015

Kehendak yang tidak kan puas selagi bernama manusia

Assalamualaikum.

Diberi betis nak paha
Diberi paha nak ape pulak?

Kadang-Kadang jadi tak faham dengan sikap sesetengah manusia.

Bila diam gundah gulana
Bila beri sepatah dua kata, tidak puas hati pula.

Sebab apa? Sebab apa yang dibaca tidak sama yg ada dlm mindset. Minda nak A, benda dibaca jawapan B. So memberontak la wahai hati.

Cubalah kamu letakkan diri kamu di posisi orang yang beri update?
Orang tu diam kamu fikir macam macam. Orang tu beri update kamu kata bendanya 'sama'.
Kamu mahu apa ya?

Kenapa saya sentiasa positif? Saya sanggup tinggalkan kawan negetif agar aura positf saya stay strong. Awak awak semua dah dewasa. So awak awak semua patut tahu bersyukur sebab apa yang bakal awak dapat awak takkan dapat kumpul even awak menyimpan selama 5 tahun! Awak duduk diam dan tolongla bersangka baik dan bukan hanya tahu mengomel. Please lah.

Dulu saya masih mampu nak.sabarkan awak awak semua. But sampai satu tahu saya kena let go awak awak dan pepandai la awak bawa diri k?! Saya naik fedup sbb saya umpama bercakap dengan pokok yg tak faham apa apa.

Sekarang saya jadi lagi tak faham.
Awak nak apa?

Saya jadi sakit hati baca wording like this

" baguslaa nak dapat "
" eloklah dpat cikit dari x dapat langsung "
" sama jer updatenya "

Tahukah engkorang yang setiap kata kata engkorant adalah DOA.

letihlah.
So saya dengan dunia saya.
Awak dengan dunia awak.

Moga berbahagia hendaknya ya.

Azura with emo.
Via mobile.blogger.

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design