NUFFNANG

FOLLOW ME

Oh Bersawang Blog !

Monday, July 27, 2015 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum.

Lamanya tak update, ni sebab sangat busy dengan kerja, liga dan projek Maya yang baru, 
ya ALLAH, sangat banyak dugaan yang dihadapi.

Sampai acct fb yang ada terpaksa saya deactivated dan buka satu acct baru. Kalau sayatakde bukan saya blok awak awak semua ok? Saya baik baik sahaja disini, Insha'ALLAH. 

Saya memang tak boleh stress, nanti cik jerawat bermaharajalela hahaha...

nanti saya kongsikan cerita Raya saya :)

Ni saya nak cerita tentang Mukabuku.

=)

FB tu tu dah lama sangat, kawan pun dah cecah 4k lebih. Mostly semuanya berkomunikasi dengan baik. Tapi sejak ada kes hackers tu, saya jadi Fobia pulak.. hmm takpelah ada hikmahnya. Dalam ramai teman yang ada tak semuanya kenal kita, suka kita dan sayang kita kan?

So terima sj..

Dats y la saya post quotes yang sangat best tadi pagi.
Just SMILE> "_" 

Life is simple.