NUFFNANG

FOLLOW ME

Tetapkan HATIKU.

Monday, January 12, 2015 0 Comments A+ a-

Bismilllah, Assalamualaikum...

Terasa nak bercerita. Bila difikir, makin difikir. Dah kenapa ada yang mendengki tak sudah2. Adekah terlalu banyak kelebihan ? Tak juga. Mulut manis? Tak juga. Kaki bodek? Pun tak juga. Kaya Raya Berjaya? Sedang menuju ke arah itu inshaAllah. Dengan izin Allah pastinya !

Dari dulu.. a few years ago. Ada je mcm serba serbi tak kena. Eh da kenapakah? Haha stress jap. Bila fikir arus negetif, akan terfikir la dia dengki dan sakit hati. Bila fikir arah positif. Oh yes ! Maybe aku kami us ada kelebihan yg dia tak ada. maybe !!! ^_^. Dats y sakit hati bebenor. Entahla. ALLAH je yang tahu..

Walaupun macam macam dilalui. Dah masuk 9 tahun bersahabat sejati. Pernag makan sebungkus nasi lemak share berdua. Bukan nasi lemak dalam polisterin tu ye. Nasi lemak daun pisang. Banyak mana la sangat hahahahah ;p.

Takpelah , walau apa pun jadi, telah jadi, bakal terjadi, mohon pada Allah tetapkan hati kita waktu susah senang. ;) dats what we called Bffs !!.

Ignoredddddd yg tak hocay tu . ;) wat kex wat pis jah.

Jangan ada yg nak sentap plak ! ♡♡♡♡

Salam syg.
N~