FOLLOW ME

December 5, 2014

Dulu Kini

Assalamualaikum.

Dulu lain, sekarang lain.

Dulu pagi pagi memasing wish morning..!! assalamualaikum! morning !! 
Yang sorang report, saya dah sampai ofis sekian sekian jam, yang sorang bagitau saya otw anta kakak school, yang sorang kata baru sampai opis, lambat! haha..

Sekarang......sunyi. 
Kalau ada pun, yang sorang wish morning! yang sorang reply yaa morning2, yang sorang diam.
Kalau tak pun, senyap sunyi smpai jam 11 pagi. sedey....

Kalau dulu, ada je dok wasap "ngantuk! help" .
Sekarang tak de .. :)

Kalau dulu pun da nak dekat lunch time memasing ajak lunch. Yang sorang kata jom lunch! yang sorang reply kata ngantuk nak tido! yang sorang kata otw! nasi kukus heeeee

Sekarang, .......sunyi.

And u dah besar kan ajulaa?
Time bf - sila bf
Time lunch sila lunch
Time solat sila solat
Time asar sila asar
Time balik sila balik

Tak de orang remind pun takpe kan.. bia jadi kenangan! .. eh! sedey....

Dulu dah jam 4 memasing da bosan buat keje agaknya.. kecohla group wasap kiter tu kan? Macam2.. sekarang takut2 nak antar text. Satu takut tak ada orang jawab. satu takut ganggu orang. Camne tu?

Dulu da petang2 selalu karoke. Karoke dalam wasap je kot! hehe Gila sawan memasing. sekarang senyap. :) takpelah if them happy. Ke aku yang kena belajar diam ni ek? Takpelah aku belajar diam.

Hari ini hati rasa sedih sangat. tapi kenapa ? entah...

Bila malam.. dinner ape?? memasing jawab.....
Dah nak tidoooo nuniteeeeeeee.. skang takde. awak tido sana saya sini, esok pagi rutin yang sama.

Apa awak buat
Awak pegi mana
Awak ok keAwak da makan ke
Makan ape
Kat mana
skang semua saya tidak tahu.....

Dulu kalau hari keje, seronok tol saye... meriah hp saya. Ingat kata kata teman, takde awak, sunyi hp saya. Skang hp saya yang sunyi. :)
Bila weeken memang sunyi.
Now, weekdays ke weekend ke SAMA.

*Pujuk hati.**

I think... u don't need a PA now................

People change kan? Aku je tak reti2 berubah agaknya. They ave their family. So let them be happy. :)
jangan kacau orang lah ajula!! 
Moga baik baik aja. :)

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design