NUFFNANG

FOLLOW ME

Bila Jari Menaip.

Friday, November 21, 2014 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum.

Kita tidak tahu dan tidak boleh membaca isi hati seseorang.
Samada dia buat sesuatu itu ikhlas dari hatinya atau terpaksa lakukan hanya untuk menjaga hati seorang lagi. Keikhlasan itu hanya ALLAH sahaja yag Maha Mengetahuinya.... Wallahualam.

Kita juga tidak boleh dan tidak mampu untuk menyuruh dan memaksa orang lain buat benda2 kita suka. :) Terpulanglah. :) Hati kita, kita boleh rasa dan baca samada dia buat ni sukarela ke terpaksa ke....

Daku cuma takut kenangan 2010 kembali lagi. Aku Kamu Dia.
Kita kawan, 

Aku Kamu Masalah 
Dia Kamu dan lupakan Aku sbg kawanmu.

Awak kena tahu.
Apa sahaja yang saya buat saya takkan sesekali mengungkit
Jika saya kata saya halalkan. saya halalkan.
Jika awak kata awak pinjam,, terpulang pada awak.

Saya tidak akan paksa awak umtuk awak jadi awak yang dulu.
Ingat tu

As a fren
i always pray for ur happiness life ~~
Maaf sebab c dpt bantu awak dapat pekerjaan yang lebih bagus .
Good luck for everthing u did.

Its ok.