NUFFNANG

FOLLOW ME

Be matured.

Wednesday, November 05, 2014 0 Comments A+ a-

Dalam kehidupan,

Kita tidak boleh paksa orang lain suka kita
Kita tidak boleh paksa orang lain ikut cara kita
Kita tidak boleh paksa orang lain sangka baik dekat kita.

Tapi.
Kita kena belajar respect life orang lain.
Kenapa pelu busuk hati ?

Lihat orang lain happy sakit hati
Lihat orang lain berjaya sakit hati
Lihat orang lain dilayan baik, punya ramai kawan sakit hati

Kamu ada penyakit HATI kah?

Disini saya nasihatkan, tolong bersikap matang.
Dah dewasa, Dah besar, dah berbulu2 bagai. Tak payahla nak bersikap kebudak budakan.
Awak nak bercinta ke, nak kawen dua ke, nak berpeluk cium ke, nak bersayang2 ke.. sukati. Tak payah burukkan orang sana sini. Kalau ye pun ada diburuk burukkan, awak ada AKAL kan. tak boleh fikir ke betul ke bohong ? isk pelik awak ni. :p 
 jangan babitkan orang lain.
Sendiri buat sendiri tanggung.

And sila kaver laver sikit peel memasing. 
Tempat awam kot.
:)

Dn jangan ingat benda yang awak SOROK tu orang tak tahu. :)
Bukan susah sangat nak cari info nowadays !...

Awak sibuk cari hal dengan orang lain, orang lain pun inspektor gajet la hal awak.
What u give u get back.
1 jari hala kat orang, 4 jari mai tunjuk kat hang.
FIKIR la weh.

Kalau nak bersikap kebudak budakan bukan dengan aku. G layan dak tadika.
And kesian............ sudah Ludah Jilat Kembali.
Dulu kata dia bla bla.
La ni. awak pulak. 
hermmmmm... 

Siapa saya cakap ni.
UMUM.

kalau terasa muhasabah diri ya.