NUFFNANG

FOLLOW ME

Pasar Malam.

Sunday, September 21, 2014 0 Comments A+ a-


Assalamualaikum.
Selepas 7 tahun tidak jejak kaki ke pasar malam, akhirnya pada 20 September 2014, Hari Sabtu, daku jejak juga pasar malam. hihii macam funny je kan? :) Yes for me kelakar. Yelah... kes pasar malam pun nak story mory hihihi...

Kenapa ye ?
Sebab.......... masa duduk Bandar Bukit Mahkota, selalu juga pergi... boleh kata every weeken pergi "melawat" tapak pasar malam. Yang bestnya dulu....... Sabtu je beronok2 haaha. sebab tak yah fikir nak masak untuk makan malam. jam 5 petang da terbayang2 menu apa nak beli. tapiiiiiiiii kena tetapkan bajet. If not, memang tersasar. Lepas sekeping RM10, sekeping lagi RM10 , lepas tu sekeping lagi RM10.. balik rumah, cek cek wallet haha RM50 di pasar malam. Jika seminggu RM50. u all darab 4 ( sebulan 4 minggu kan) dah berapa .. hihih 

Kes taubat nak jejak pasar sebab dulu kalau beli makanannya amat amat mengecewakan. Rasa sangat sangat membazir. Kalau nak beli lauk pauk plak, daku memang jenis tak reti tawar menawar. orang letak harga tu, tu la daku bayau........... ihiks. :)

Selepas pecah rekod 7 tahun tu, encik suami pun terkejut. Katanya, aikkkkkk apesal nak g pasar? hahaha hujan2 pun ku redah tau. :) hihi .. Bawa Rm100 .. dapat beli tudung RM5 sebanyak 3 helai. Beli ketam, beli ikan, beli sotong, beli barang dapur, sayur segala bagai. Dah ilang da mengidam ke pasar hahahahha... * hoi! jangan pk lain ek. puk kang! :p  beli makanan. puas hati sangat2 hihii

Susana dipasar tetap macam dulu..
3 bekas 5 ringgit!!! 3 bekas 5 ringgit!!! mari mari lai lai lai.
seronoknya..........

:)

hihiiii