NUFFNANG

FOLLOW ME

25 Fakta tentang daku.

Sunday, September 21, 2014 0 Comments A+ a-

25 FAKTA tentang DAKU


Bismillah. 
Mari mengenal diriku

1. Daku adalah anak sulung dari 5 beradik. 

2. Seorang yang sangat takut pada ular, dan serangga2. haha nak tengok daku melompat cubalah. 
Pernah saya lempar remote dan handpone sebab kat Tv tetiba terkeluar gambo snake. kat HP pun. isk isk tahap Max FOBIA

3. Seorang yang suka pada warna Pink dan Hitam. 

4. Pernah jadi superwomen. Naik motor dengan arwah BFF Iela. Tercampak depan kedai. haha gila malu... ada lagi parut nakal di peha. mak abah tatau. kihkih. jahat kan. :p *sikitla*

5. Saya kurang makan makanan pedas. Tak tahan pedas. huhu kalau dapat juga makanan pedas, sila readykan air berbotol2

6. Nak tido, wajib peluk bantal . 1 di tangan 1 di kaki.

7. GAYAT pada ketinggian. 

8. Body clock saya auto, Jam 5 pagi mesti terjaga

9. Seorang yang peramah, suka berkawan, garang bertempat dan suka memendam rasa,

10. Mudah kesian dan sebab tu ramai orang ambil kesempatan.

11. Bila saya DIAM bermakna saya sedang MARAH atau SENTAP atau KECIK hati.

12. Pakwe Bff saya kata, orang kuat mengomel ni MANJA. YES saya MANJA.

13. Saya bukan kaki shopping. Window shoping ye . Berbelanja BILA PERLU.

14. Seorang hantu BOWLING. Bowling Mania

15. Saya ada 3 BFF yang susah senang sama sama saya. Dan Tiga Tiga pun main boling haha

16. Saya adalah pengawas pusat sumber. Dari sekolah rendah ke sekolah menengah sampai kerja pun masih kat Library. ahaha *jodoh* :p

17. Saya kahwin umur 20 tahun.

18. Saya pernah kena kejar dengan anjing dari LRT Pandan Jaya ke Ofis saya Menara IPB. hahah gila

19. Saya tak suka pakai Shawl. 

20. Saya suka bina networking. 

21. Saya suka percutian ke pantai,

22. Saya cukup tak suka orang tipu saya dan cakap belit2 .

23. Saya main boling tapi tak suka format 369. 

24. Saya takut naik MOTOR

25. Kalau pergi ZOO, saya tidak akan masuk kawasan ULAR,

ahahhahahah gelak kan la.. ada daku kisah??


hihiiii LOVE