FOLLOW ME

June 16, 2014

R.I.N.D.U

Bismillah, assalamualaikum..
Hari ini 16 Jun 2014, genap 3 tahun aku kehilangan 'angah'.

Nak baca kisah angah yang along sayang ni?
















Dimana lagi daku nak berbicara jika bukan di teratak ini?
Bila rindu itu datang lagi, semua ku cuba membaca kembali semua kenangan ini. 

Puasa nak datang dah. Of cozz la rindu panggilan tipon dari angah.

"long, nnti mie balik .. aku nak raya rumah ko. aku ada hadiah nak bagi mak. hahahah tapi ko diam diam ek. jangan kecoh², kang dengan hadiah besday ko aku xc bagi hahahha" 

siyes.

Aku RINDU suara angah. 
Aku RINDU ketawa sengal angah.
Aku RINDU kesengalan angah
Aku RINDU gelak bodo angah.

Ngah, ko ingat tak. abah baru je beli kete Myvi. Ko ngan kawan ko langgar kete orang tua tu. hahaha mau tak mengamuk abah oi.!! Tapi ko bagus. Tak lari. Hadap ngan tahan telinga je la....... huhuhh Tu bagusnya ko ngah. Even barang baju ko semua da kena campak sebab ko tu x makan saman, ko tetap tido depan rumah. Tido atas buai. lepak atas moto....... tu la sebab aku sayang ko ngah. Memang;la kadang2 ko senak perut mak abah dengan macam macam peel ko tu...... tapi ko tidaklah terlalu membebankan macammmmmmmmmmm............hmmm aku malas la nak citer...

Ngah, 
Aku nak sangat ko tahu yang aku tulis semua tentang ko masa ko koma dulu, aku nak ko baca yang aku acik alang abah mak adik sayang kat ko. Tapi hajat aku tak sampai. :(

Takpelah ngah, ni semua kenangan aku dan ko...
hanya ALLAH je tahu aku rindu sangat dengan ko.
Hanya gambar gambar yang aku ada.

Aku rapat dengan ko ngah, even ko dibesarkan oleh atok dan wan kat kampung.
Ko la kawan gado aku, berebut game tv,

Hmmmmm.. Airmata da bergenang.
baik aku stop.:)

Along , acik, alang, adik, mak abah pastinya sentiasa doakan angah DISANA.

I love u
I Miss u

angah.
Amin.

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design