FOLLOW ME

June 22, 2014

Menitis Air Mataku........... Mana akalmu wahai IBU?

Astagfirullahalazim.
Menitis air mata bila melihat video ni.
Ada ke MAK yang macam ini.
Alasan-alasan yan diberikan tak masuk dek akal.
EVEN hidup kau susah.

Perlukah kau tinggalkan anak kau yang kurang upaya ni dalam keadaan yang serba dhaif! dan kekurangan. Ya Allah Ya Tuhanku..........

Bilik kotor
Bilik Busuk
Pakaian compang Camping
Badan Tulang Temulang.
Berapa lama tak diberi makan ni sayang?

Allahuakbar......... menitis2 airmataku ini.. Allah Allah Allah.

Binatang pun tahu sayangkan anak. Ini pulak manusia. Tak layak rasanya nak panggil manusia.Syaitan paling sesuai. Apa? Aku takde di tempat dia? Yes...... yes, u are rite. Aku tak alamaninya. TAPI TIDAK WAJAR kau letak anak OKU kau dalam keadaan macam tu bodoh!!

Ape perasaan kau ye?? Ke kau memang berniat nak tengok anak kau mati ? Allah sayangkan anak kau, even da tinggal tulang temulang masih bergerak. Ya Allah.... aku tak le pikir dalam kedaan normal apa yang kau sebagai seorang mak fikir,

Kalau nak ikutkan amarah, nak je keluar maki hamun..........
Mak kandung kot. Ya Allah.........Ya Allah....

Kita ni, kalau kita bukan orang senang pun, anak nak makan, kita akan dahulukan makanan yang ada pada anak, biar kita berlapar... Ni aku tengok mak dia kan main bergaya..... badan tak la kurus, cukup makan. Katanya hantar makanan kat anak. Kau kerja 24 jam everyday ke? Yang kau tak leh nak bersihkan badan anak kau, bilik anak kau, najis2 yang ada?? Kau pun tak duduk flat tu kan. Memang kau jahat! setan. kenyataan2 kau hanya mahu melepaskan diri. Sudahlaaa......... kami tak bodoh...

Come on la. pada yang dok SANGKA baik sangat tu..... Tengoklaa keadaan anak ini. Please tengoklaaaaaa!!!!!!!!!!!!! buka mata !!! even dah tak larat nak jaga anak OKU ni....... Pleaseeeeeeeeeee la jangn dibuat anak itu sedemikian rupa. Aku harap sangat kau dikekanakn hukuman setimpal. Kurung kau 3 hari cukuplah. Tak payah bagi makan, tempatkan dibilik busuk dan kotor. Nak?? tengok kau merana ke tak.

Arghhhhhh geram!!





Post by Harian Metro * myMetro.

Aunty doakan kamu terus mendapat redha dan rahmat Allah sayang. Tabah harungi dugaan. Hanya doa auntie kirimkan...........

:(

Manusia sekarang semakin GILA.



0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design