NUFFNANG

FOLLOW ME

Aku insan yang kecewa, TETAPI.....

Friday, June 06, 2014 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum,
Posting pertama bulan Jun 2014.

:) Updte  yang bukan aku tunggu . Tapi Aku masih bersukur kerana masih ujud lagi update dari orang yang dipertanggungjawab dan diamanahkan untuk bantu kewangan aku dan kawan kawan. :)
Jika yang popuan dulu tu, hari hari update, sampai cek juga ditipu. Namun smpai sudah aku tertipu. Instinc aku ni kadang ok kadang KO tapi perasaan aku kata "ya, sedang diusahakan sebaik mungkin"

Aku adalah orang yang kecewa, sebab apa. terlalu banyak benda yang nak aku selesaikan dengan 'benda' tu :) Tapi aku masih percaya pada ketentuan ALLAH. Jangan lah kerana 'benda' tu, kita menulis komen yang seolah olah kita tidak percaya pada ketentuan ALLAH. :) ingat sama DIA yang satu itu. :) Rezeki akan datang TEPAT pada masa dan situasi yang betul. Mungkin sekarang kita masih boleh guna duit itu, duit ini, saving, lain lain sumber. :) Aku kecewa membaca rata rata beragama islam, orang melayu. Allah, Allah, Allah. Aku kecewa,

Ingat tak AN?
Dulu, siap diupdated alamat ofis, siap share gambar meeting. Siap ajak g tapak projek siap tunjuk paperwork projek TETAP kena tipu juga, So sekarang semuanya aku serahkan pada ALLAH. :)
Jika benar hendak tipu, tak perlu tunggu setahun. Manusia itu nampak sama, hatinya lain lain. rambut juga tidak semua hitam sekarang :) Insha'ALLAH ♥ ku masih yakin. 

Aku kena kuat nak hadap kembali :)
its ok AN. Kamu kuat :) Pasti ada manisnya kelak.

Ingat tulisan kamu?
Allah janjikan sesuatu yang beharga pada insan yang berusaha, berdoa dan sabar!

=) Aku adalah orang yang kecewa, but keyakinan daku masih diparas yang betul belum diparas bahaya. Aku masih mampu seyum walaupun dalam hati aku kelat. Aku yakin semua ini ada akhirnya yang manis. Percayalah pada Rezeki Qada dan Qadar Allah. 

Aku yakin
Aku yakin
Aku yakin 
Aku yakin

Insha'ALLAH. 

Bila kita terlalu mengharap, maka tanpa sedar kita telah seolah² menolak ketentuanNYA. Jaga jaga wahai sahabatku. 

Aku insan yang kecewa, tetapi aku tidak sekali kali salahkan takdir atas apa yang berlaku. Insha'ALLAH pasti akan datang juga :)

Senyum ya AN :)