FOLLOW ME

March 2, 2014

Al-Kisahnya...........

Assalamualaikum,

Lama sungguh AN tak singgah rumah ini. Maaf sebab AN terlalu bz dengan group K' AN. Where to start? Terlalu banyak kenangan pahit manis yang AN lalui. Semuanya memberi impak paling besar bagi AN. -_- (muka serius tak?)..

Bismillah, kisah bermula.......
Nak Berjaya tu bukan senang, Nak hidup senang juga bukan senang. Serius. kan? Ada yang kata ele.. goyang kaki jer.. labor modal then wait duit tu beranak. YES! cakap senang. Tapi bila kena tipu beratttttt sangat nak menanggungnya. Hmmm.... Lagi2 bila menjadi orang perantaraan ni kan? Segala orang mencari kita. Walaupun kita hanya share dat peluang tanpa apa apa benefit yang menguntungkan kita sangat pun. Percayalah. Masa, tenaga , kudrat. Dan paling hebat kutukan dan cacian orang... :) Thanks to those yang buat saya serabut selama4 hari berturut2. Lepas satu-satu masalah datang. :D ALLAH ada, DIA membantu jika kita di pihak yang benar. Kan...........

Bila kita susah, tak ramai ada dengan kita, yang baik ngan kita sebelum ni pun berpaling tadah dan mengheret kita. Yang tak pernah bertegur ngan kita pulak bagi kita 100% sokongan siang malam tanpa henti... Thanks. U Know who u are, Thanks. LOVE. Ada yang kata nak cuci tangan, tapi ada juga. Lepas tu mengambil kesempatan dengan menambah ikan masin ikan bilis sayuq bayam segala bagai. Kalau nak cuci, cuci sungguh2, bukan kata masa marah jer, tapi hang dok ada gak... pusing2 ada gak hang, mengata dulang paku serpih...... sila sambung............

Dugaan maha hebat bila diri dikaitan dengan penipuan, Tapi syukur alhamdullillah, benda tak sampai 1 jam tersebar telah dipadam . Tu pun berkat komen dri kawan2 yang percaya AN bukan seperti itu. Banyak bahu yang telah dippinjamkan kepada AN. Thanks dearest. :) Dari mukabuku.......

Hello Mukabuku.

Dengan kamu saya dapat kawan
Dengan kamu saya ada yang tidak senang dengan saya
Dengan kamu saya dapat kakak, abang, adik
Dengan kamu juga saya dapat pengalaman.

Hari ini saya kemas dan cuci rumah mukabuku.
Maafkan saya ye.
Terpaksa buang mana mana yang tak patut....

Frenship 4 ever.
Ada yang perasan bila saya happy, bila saya sedih bila saya blurr, semua sebab Mukabuku
 
Ada yang PM AN, nape status kak AN sedih jer.. hahha semua bersebab dik nun...... Kak AN bukan jenis pura pura punya orang. Apa ka AN rasa kak AN publish. :) But tak semua benda we ave to shared.
 
=) to 'K' sory, An menamatkan perkhidmatan. Lepas ni nak masyuk sendiri cari plan, sendiri cari biz, sendiri joint, sendiri rugi, sendiri untung... sendiri suka, sendiri nangis , sendiri meroyan. hahah tak sakit kepala..............
 
ANyway, Thanks team 'K'... I will Miss U all guys.
Loved-

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design