NUFFNANG

FOLLOW ME

I AM BACK ~ Blogging

Sunday, October 06, 2013 0 Comments A+ a-

 
Assalamualaikum .
Rindunya nak berblogging, tapi sayangggg.......... masa sangat cemburu dengan ai. Siang keje malam keje, Keje malam sangat berbaloi pendapatannya. Jumaat start liga Pro X single challenge, sabtu ahad pun kadang training boling. oiiii penat penat penat......... Hati ni nak sngat bercerita hari hari tentang apa yang dilalui sepanjang hari, tapi bila penat otak jem. ahahhaha tolong lah terima *alasan ai okeh?
 
Haaaaa.. ni pun otak ai tepu, Kepala ai pening tingtong. Yelaaaa. now jam 1 pagi kot..........
Dahla baru lepas cekik roti canai + tandoori baek punya jam 10.30 berkeping2. hamekk ko. Perut penuh nak tido? Memang terbaeklaaa nanti perut uncit. kahkahkah.............
 
Tapi kan. nak bagitau gak.
Tandoori chicken As Salam kota seriemas ni mmg terbaek..........!!!
slurpppp slurpppp............ ngeeee
Lihat gambar, jangan jeles eh
 
 
Setiap benda baik yang kita buat kita patut kongsi. Tapi bila berkongsi dan perkara yang asalnya baik menjadi tidak lancar seperti mula mula masuk akan jadi perkara yang menekan dan menikam diri kita sendiri. Niat kita hanya satu ----------> berkongsi. So dalam zaman serba canggih sekarang nak kongsi pun kena pandai pilih dengan siapa kita nak kongsi........... Silap kongsi kena balik kat diri sendiri even sedara mara sekalipun......... serikkkkkkkkk serikkkkkkk sangat. Ai hanya serik nak ajak orang ikut apa ai buat, tapi ai tak serik buat untuk diri ai sendiri. Kalau orang tu Tanya ai, baru ai jawab. Kalau saje saje nak ajak mmg tak la. Bukan ai kedekut sumber ye tapi ai serik...... sebab manusia ni , bila dapat puji melambung, bila tak dapat maki sebakol. hahha Kau faham perumpamaan ai tu ker?
 
Insya'ALLAH ai mmg target nak kumpul duit dan target BEBAS HUTANG 2014. Skang pun ai dah rasa lega sangat, Boleh beli apa nak beli, bebas nak makan ape, takde nak tunggu-tunggu gaji baru plan itu ini dan yang penting MENABUNG untuk masa depan. Kau jangan dapat duit sedebuk ko g joli katak lak kan........... mmg tak lama laaa walau dapat ber 'k' k' pun... Ape pun yang kita buat semuanya ada RISIKO . Berani buat berani tanggung la der.......... hahahah jangan time masyuk je sayangggg ................tiem rugi melayang.. haha sape berani follow me, sape takut dok diam  diam k. :D :D
 
Kawan ni ada macam macam jenis, Bila kita senang , bila kita susah, bila kta sedih adakah dia tetap 'kawan' kita. Kawan time kita senang banyakkkkkkkk and tak susah nak dapat. Cuba time kita susah. Silap-silap ptak mengaku kawan.... ermmm.. Dan ada juga yang dah meludah jilat balik. tengokkan aje la sikap dia dulu kin dan selamanya. Dah kalau mmg perangai cmtu ape boleh buat........ dia je boleh ubah diri dia.. orang lain tak dapat der..... good luck untuk diri ngko. haahah I only have 2 BFF offline, 3 BFF online. I LOVE u GUYSZ.....hugs and kisses muuuahhhhhhhhhh!!!
 
Ya Allah,memang aku bersyukur sangat dipertemukan dengan rakan alam maya yang amat JUJUR dan AMANAH . Bukan senang ye, Syukur Alhamdullillah.
 
Dan pesan pada diri, manusia ni macam macam fesyen ado. Yang sabar, yang tak sabar yang malas yang terlalu bijak pandai, yang entahlah.........so rakan rakan admin, sila bertabah. hahahahaha
 
Woooooooooooooooot! NOVEMBER is coming. yehaaaa ariiiBAaaaaa