FOLLOW ME

August 5, 2013

1 - 2 - 3 punya story


kerja yang sangat banyakkkkk sangattt
tapi lemauuu sangat nak buat
Pinjam TIN. 

hukhukhuk


Ni plak aktiviti wiken berkeluarga. 
Mama kemas dalam umah, papa dan anak anak lelaki papa tolong mengecat dinding luar rumah.
Alkisahnya tanak la cat kan....... tapikami kan da buat tembok sebab nak halang jiran sebelah gantung karpet berbulan -bulan .. dah 6 bulan tembok tu siap... tak bercat langsung. Ni nak raya kan.. cat la sket. kaler sokolet gitew. hahahah...

Husband start mengecat jam 11 pagi. Buat sikit rilex, buat sikit rilex.. lau tak bulan puasa da 6-7 batang rokok gak eh berasap. hahahha... apa yang bersapa kepala dia sebab berpanasss....... semalam memang panas terik lah.. risau anak anak demam...... huhuhuhu

Rehat berbuka....
Malam lepas terawih hubby sambung cat bahagian sebelah lagi.......
Erm.. tak lama tu jiran sebelah bsoh kete.. dia g sidainyeeee karpet kete tu yang basah ngan air berlinang² kat tembok kami yang baru cattttttt tu !! iskkkkkkkkk rasa nak g cekik je! Takde sivik ok. 
Orang camni memang takder perasaan ke hape??
Kalau dah biasa buat .. dia takkan ada rasa serba salah ok..........
Sabo je laaaaa....... wahai jirankuuuuuuuuuu
 

Ini pulak creampuff dan hokaido cake yang kawan hubby buatkan. Ya Allah terkena sekali. beli kat bazar. Teringin sangat nak makan creampuff. beli laaaa 10 ketul kecik ni rm8. Tak sabar nak makan. dah terasa k kat tekak........ sekaliii Bismillah jeee masok mulut cream dia masam !! patah selera !! terus cakap hubby tmpahla kat dak opis dia........... 

Hmmm  sedapppppppppp sangat !! ♥

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design