FOLLOW ME

June 22, 2013

Lamanya tak update blog oi ?



Assalam !
aduiii lamanya tak update blog ni ! dekat dua minggu dah ! adehhhh....
Actually aku sangat sibuk dengan projek kumpul duit ! hahhahah...
Serius best giler ! Boleh buat tak tido malam haaaa !!! hahahaha

Laporan ringkas !

1. Audit nak datang.
bizi gilaaaaa la dengan nak hapdet fail segala kan.

2. Bizi sangatttt dengan NE groups !
Boleh buat duit hari-hari tau ! even sepuloh hengget pun tetap duit u olssss !!

3. Tahun 2013 tahun bertuah aku sebagai staf libary. 13 tahun uols !

4. Eh ! aku tak boleh nak update blog dengan biri-biri dah.. sebab anak aku main, kena  factory setup sooo semua benda hilang.. ahahhahha..

5. kasi aku rehat jap eh? t aku share yang best2..

bye !! psttt ni update guna laptop bau kedaiii lagi.
hasil simpanan. yuhuuuuu

Target :: BEBAS HUTANG ::

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design