FOLLOW ME

May 6, 2013

Keputusan PRU 13


Alhamdullillah. Barisan Nasional kembali menerajui Negara ku Tercinta - Malaysia !

Senario mulut-mulut busuk.

- Sebelum parlimen bubar -

# Najib takde teloq
# Takut nak bubar sebab dah tahu nak kalah.
# Tak sokong Najib sebab Rosmah tak tutup aurat * eh, kau ke tanggung dosa rosmah?
#  Najib penipu. Janji dicapati. * eh, selama ni Brim Brong tu kau amik kan?

- Selepas bubar parlimen -

# BN bodoh
# BN habiskan duit rakyat
# Najib pakai duit rakyat belikan Rosmah cincin * eh, kau ada ke masa dia beli? vangang 40x
# BN kroni
# BN Rasuah
# BN Bla BLa Bla.

- Sepanjang Masa berkempen -

# BN guna taktik kotor
# BN Cabot bendera kempen parti lain. * bukti?
# BN Bayar Bangla soh g undi BN nanti * bukti?
# Sepanjang jelajah kempen BN tabur gula - gula.
eh? Parti yang u ols sokong tu tak bagi gegula ker? - penipu !

-  Hari Pengundian -

# BN dah tahu akan kalah, BN akan kumpulkan orang untuk buat kacau tapi gunakan baju PR. eh. dah kenapa kau ?
# Sepanjang masa tunggu keputusan, geng sebelah SANA banyak gila update kononnya mereka dah menang. eh ! mimpilah ...... # LainKaliLah
# Ada yang kata Peti Undi Putrajaya dilarikan lah ~
# Ada yang kata Blackout semasa proses kiraan undi, bila bukak lampu semula, ada kotak tambahan. hahahah ~

" Ni petikan dari wall rakan aku ye :-
- Kawasan mana yang blackout tu? kami jaga peti undi time kiraan undi. Peg  pemerhati DAP yang dah siap-siap ada lampu suluh. eh, macam dah tau jer nak blackout ehe? Giler hebat ! Mainan apekah ini......?? Pastu memekak kata ini taktik kotor SPR dan BN. Puiiiiiiiii -

 Ha ha ha
UNDI AKU untuk BN dulu kini dan selamanya.
Tahniah buat yang berjaya !

Jalankan amanah dan tanggungjawab anda !
=)

1 comments:

green apple said...

Tu diaaaaaa...

Tahniah kerana BN memerintah semula.

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design