NUFFNANG

FOLLOW ME

No Title # Satu dua tiga .... lapan belas....

Tuesday, May 21, 2013 0 Comments A+ a-


Perkataan pertama terlintas.
"Ya Allah, kesiannya" 
Bersyukur tak kita bila kita lihat gambar begini?
Ada jugak pihak nak POLITIK kan isu ni.
Ni semua salah BN sebab perintah rakyat susah. * gambar hiasan.
Dey, Otak letak kat mana? Lutut ke ketiak? Cuba  buang jap semangat Politikus ko tu, cuba tanam sket semangat hidup berwarganegara dan berbilang kaum? Susah eh? Kena bayar eh? 

Lihat lah.
Si adik tidur berbantalkan paha abang, berselimutkan kaki abang.
Sedihnya.
Nak ke anak anak kita hidup macam ni? Didiklah mereka jadi rakyat yang TAHU berterima kasih.
Ye, bumi ini MILIK ALLAH, yang menjalankan tanggungjawab menyemai menjaga dan mentadbirnya adalah manusia. Belajarlah berterima kasih sasama manusia. Pasti Allah suka.

Berpijak di bumi yang nyata tau? Bukan diawang awangan....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Ni pulak gambar mak aku dan adik aku sopeng di Alamanda. 
Mak tak keje pong. Tapi handbagnya mengalahkan orang yang da keje ha ! 
So, kalau nak beg cantik² aku dan adik² kasi pinjam koleksi handbag mak jer ! Jimat Uols !! =p 
Mak aku tempah beg kat butik Ok. Anak dia pon tak camtu, beli yang longgok² aje =p 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Ni pulak gambar abah , mak, ida dan adik melawat atok ( belah mak) kat kg Jeram. Uzur noo tengok atok aku ni ha.. Uwan dah takde, hampir 2 tahun pergi.. ;( Kalau uwan ade lagi, time aku balik kampung sure minta uwan buatkan air kopi O kau kauuuuuuu ... sampai snyum nampak habok kopi. kahkahkah 
Busuk punya worang ! 

Rindu Arwah Uwan punya gelak. hehehehe
Mak punya perangai sebijik arwah Uwan. 
Gelakkkkkk tak abis abis.. kihkihkih 

Yelah ! mana tumpahkan sos cili kalau bukan kat bege ! Betol tak? 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Wajah kesayangan hamba.
Gambar adik adik yang takde sini bukan tak sayang tau.
kekekekek
Well Along ngan adik kena KAwtim maaaaaaaa =p
Alamak @! Perasan KIUT lak budak tecik baju biru tu. 
Memang kiut pun. anak sape eh??
wakakakakka 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Semoga Mak dan Abah sihat selalu.
Amin Ya Rabb.

Mak yang cool
Abah yang sikit Garang
tapi baik hati keduanya. heheheh ♥ sayam 

LOVE u Both Till Jannah
Insya'Allah.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Al Fatihah.
Hampir setahun angah pergi.
Kaklong, Adik, Alang, Acik, 
abahmak rindukan angah.

Wajah angah tetap di hati kami.
Allah je tahu betapa dalamnya RINDU ini.

Ya Allah Ya Tuhanku, permudahkanlah jalan adikku Wan Azmee Radzuan di SANA tempatMU. Sesungguhnya aku berserah padaMU ya Allah. 

Amin Ya Rabb.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sampai sini dulu ols. 
Nanti aku datang lagi.,
Kbai.
 
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone