NUFFNANG

FOLLOW ME

Yang saya nak kongsikan ..

Tuesday, April 02, 2013 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum.
Wahh! Minggu yang sangat penat kot ?
Sekali dalam seminggu macam tak rehat aje. Nape eh?

Kepulangan dari Cherating yang masih lagi dalam mood cecuti Malaysia . Rindunya bayu laut! Rasa nak stay sana je . Aci tak? Bersyukurlah Cik Puan Ajulaa.. eventho rumah u bukan di tepi pantai, tiada bayu laut, tiada ayunan daun pokok kelapak, berbahagialah u di rumah kecil u tu eh? hikhikhik. * Ok. Bersyukurrr ...

** Intro je tu ** wink ! wink !

Rabu | 27 Mac 2013 
Duty kaunter malam dengan si Wan. ha ha ha . Wan ! Cam biasa ! bege ayam satu k. Ko nak rehat 2 jam pun takde hal, tapi jangan bagi aku  kebulur. hahahhaha =p After cuti 2 hari , 25 dan 26 Mac holiday, hari Rabu masuk jam 2.00 petang , balik jam 10 malam ! Heaven lah ! Yang heaven bila masuk shiff petang ! Yang tak heaven balik jam 10 malam. sangat tak best ! But what can we do ? Keje kot kan? Kenalah BERTANGGUNGJAWAB . Neway, that day aku happy jer, menghaplod gambo-gmbor cecuti Malaysia bla bla bla.... Wan pun ok jer. Duty malam ngan wan ni yang  bestnya, ko tak penat sangat. Wan buat semua, terutamanya tolak troli buku ! Terbaekkkkkkk la wan ! Ooooooooo_oooooo masa ni gak aku kesemputan nak buat jadual bertugas kaunter ! Dah siap sebenarnya masa 22 Mac tu (Jumaat) Memandangkan ramai naaa big bosses, hatar makluman keberadaan lepas due. Ape cer ToQ? Layankan ajelahhh... When people need change they can doit any changes When they no need to change, they??? O-o  * sukati peribahasa english aku. Kau hado? =p
27 Mac is my MOM birthday ! Dah wish pun kat Entry sebelum ni. Korang carik sendirik ah. Letey mak nak. * Mak suke tak gelang tu? =p

Khamis | 28 Mac 2013
Waaaaaaaaaaa! Baru masuk opis sejak jumaat lepas (22hb) Wah! Eh.. rindulah kat working station. * sangattt ! =p Hari ni hari agak bengang sket ah. Sebab.
1. Hari first day aku masuk keje sejak aku cuti.
2. Gila banyak ILL gua nak setel
3. Gila banyak  buku nak release gua terima
4. Gua lak kena settle keje orang beb?

Klu lu orang, mau tak hangen ke der? Lainlah klu aku datang memang aku ni takde keje. Lu nak suro ape, surohlaaaaaaaa...... haish.
Like my other half said " Kau nak cuti ke, nak ape ke, lu punya pasal lah, tapi keje lu tetap kena siapkan " 

Jumaat | 29 Mac 2013
Pun tak bape nak rehat gak. Malam nya ada planing makan-makan, chit chat dan gosipping dengan keluarga. Terutamanya mak dan adik-adik ah., hehehe. Hari ni besday si Alang. Pun dah wish dah. kihkih..
 * Suka tak jam tu dol? " =p So, we ols makan bihun goreng mak aku masak, sodappppnya mak masak. Pendek panjang kata mak masak ape pun sedap ah. kikiki, Aku plak tapau KFC. Ooooooooooooo Sooooooo Yummey. Jumaat ni, aku kaunter pagi dengan BFF Cikpuan Lily. Mengantok-ngantok ko tahan mata, macam-macam mencekik. Aku bawa bekal mee goreng. Tah ape rasa pun aku taktauuuuuuuu  lah, Layan jer laaaaaaaa labu ! tapi abes gak la sebekas, Kira orait ah.hahhahahhaha ... ^_~! Kitorang kan balik keje jam 3.00 , banyak gak la kerenah student sepanjang duty jam 8-3 tu.Kitorang ngantokkkkkkkk gilak ah, so, malas nak balik, kami dua g tidor kat sebelah bilik TKP sampai jam 5 ko. Perghhhhhhhh ! Heaven rasenye! =p * buat perangai. kahkahkah

SABTU | 30 Mac 2013
Pagi-pagi dapat BBM mak.
" Malam ni mak  tak main liga Pro X, mak buat postbowl. Abah letih"
hahaha.. adeh, ye, hari ni liga Pro x. Shud be @ Friday Nite, tapi postpone keSabtu. Ohoiiiiii kaco plan nak jenjalan tau, haish....Mak tade, abah tade, usu tade, maka secara berseoranganlah marathon jaga si tenit. heheheh. Abis RM15. Beli ice cream cake 2 slice, beli kentang goreng, beli wedges, air lagi. aiyakkkkkk. ni kalo every week camni, bankrap mak ko nak oi. haish.. hahahahah.. Siangtu, jam 4 da keluar rumah, ambil abah daku.. g anto dia g bengkel. Ingatlkan bawak abah jer, sekali mak dan usu pun folow? erkkkk! seb baik kete ai muat 7 person. Layankan ajo. hahahhahaha . Lepas antar abah g bengkel, terus zasssss ke umah MIL @ Kajang. Lepaking tunggu jam 8.30 then terus g liga,Bila liga main 5 game, start jam 9 malam.
Maka
habis jam12.00 malam.
@pening@

AHAD | 31 Mac 2013  -----------------------> 
Lpaking @ My House
Heaven gilak.
hehehhee
Iron baju sekolah apiz - 5 pasang , 3 uniform sekolah, 1 baju kadet remaja , 1 baju sukan
Iron baju my other half - 5 lai kemeja, 5 lai suar
Iron baju sendiri - 3 lai baju kurung , 1 lai skirt dan blouse, 1 jubah kot?
kekekeke * aku nyer baju tade hal, klu tade feel nak pakai yang da gosok aku taram la baju lain.
Ape de hal !

ISNIN | 1 April 2013
Haaaaaaaaaaaa ko ! Tak masok opis lagi! Hari ni XTVT lawatan ke BNM dan OUM. Best lah!
Banyak perkongsian ilmu yang dibuat. Hmm.. nak try PRAKTIKKAN. Buat ape kita g tempat orang sekadar ' berjalan " saje, why NOT buat?? Try and error. Mana tahu dapat result yang best? Jom !

NOTA :
Lepas ni, aku CUTI ke, MC ke memang aku TAK nak ANGKAT PHONE. sebab kacau privacy aku kot? ye.

* Tegas sket * =p