FOLLOW ME

March 28, 2013

Entry tiada tajuk, cuma lampiaskan amarah ~

Geram
Bengang
Hangen

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kalau aku cuti, keje aku setambun pun AKU kena buat sorang-sorang sampai siap. Tertonggang terbalik, makan ke tak makan ke, sempat g tandas ke tak ke... ade orang lain kisah ke?
TAKDE kot.
Tapi
Bila orang lain tak datang, tak siapkan keje
EH
aku jugak yang nak kena buat KE?

hmm..

Be Responsible la sikit eh?
Or Else, gaji tu share sikit boleh??

Lol.
Bukan marah sesiapa, hanya lampiaskan apa yang terbuku dihati.
Dah macam sabun bukupun ade neh. 

Sabar Ajulaaa sabar.

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design