FOLLOW ME

January 30, 2013

Eye Infection. Ayiez Mc Taska, Mama cuti Kerja,


Gambar Satu ( Atas )
Hari pertama nampak matanya mnerah amat.
Bawa g klinik kat Bangi.
Dokter tu macam baru bangun tido jer.. dokter kepala botak, atas meja ada paper. Cek tak sampai semenet, Pastu bagi ubat selsema+gatal. Erk.... apekah?
Ubat untuk mata langsung takdo. Katanya INFECTION. Tapi x bagi ubat. adoiyaiiii
Kita pun malas nak nak membangkang, dia dokter kan? so polow jer...Ingatkan dalam 24 jam, pas bagi ubat selsema gatal tu ok lah.
Makin terukkkk......


Gambar 2 ( Atas )
Hari ke-3 kot ni. makin teruk dah, Klu bangun tido lagi la teruk. Melekatttt matanya. Mata belah kanan. Sian die. Dia akan cakap sakit if betul sakit. Bila bangun tido dia cakap
" mama, ate atit "
Sian.. tak ensom dah.... ~


Gambar 3 ( Atas )
Ni hari ke 4 ( semalam )
Hmm jap kurang jap tak. Poning aku.
Tapi menten senyum wat muka kiut.
Seb baik dia tak meragam sangat.


Gambar 4 ( Atas )
Pun semalam, day 4.
Tak bley hadi. sebab makin merah + berair. Bawa g klinik sama, jumpa Dr lain. Geleng kepala doc tu bila kata Doc yang hari tu tak bagi ubat titis.
type Vongok boleh? - haha da taip pun. Harap maaf.
Sian anak aku.

Doc yang tadi kata mmg mata ayiez kena infection. Bukan sakit mata ye. Tapi jangkitan. So, tetap tak ley g taska. Baik elakkan .

# Bila EL lelama ni, kena candid bukti, sebab nanti de yang wat cerita lak.. kan? Better ambil pengajaran dari pengalaman... ha ha ha ~ Do I Care? = Peace......

Get Well Soon Anakku.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design