NUFFNANG

FOLLOW ME

Apiz dan Kadet Remaja.

Wednesday, January 23, 2013 0 Comments A+ a-


Anak aku dah besor..
Anak aku dah besor..
dah besor dah die.. hyeee !
dah besor dah die...hyeee !
ha ha ha ha
Kau dah kenapa?
Hmm dah 10 tahun umur anak aku eh?
Dah sekolah darjah 4, pastu dan start nak pakai uniform Kadet Remaja. Amboiiiii ko.
Satu suit ni je dah 100++ regenye.
Dulu mama masuk puteri islam, PBSM dan Kelab bahasa. Seingat  mama, takde plak ajak atok ko g beli uniform kat luar, cuma minta atok ko duit dan mama bayar kat koperasi sekolah untuk dapatkan 1 suit baju bajan tu seme. hahahahhaa.. ZAMAN SUDAH BERUBAH. Laaaaaaaaa ni, mak pak yang kena g beli kat kedai. huahuhuahua. Aku mana tahu apa benda nak kena beli, so bia kedai uruskan. Tup tup BAYAU je le ye? =p

Tapi kan?
Hensem gak apiz ne pakai uniform.
Apa kata apiz jadi pilot ke, Polis ke.. yang pakai uniform ni..

Bila pakai camni, nampak bergaya.. har har har.
Anak sapa?
Anak aku laaaaa =p

*** Seronok giler dia nak g sekolah hari ni.. bangun siap tak payah kejut OK.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone