FOLLOW ME

January 25, 2013

Aku Malas nak NASIHAT kalau.....

Short POST mungkin? =p

Aku malas nak NASIHAT kalau.

1. Time aku nasihat kau, kau tarik muka lapan belas.
2. Time aku cakap , kau kan main angguk-angguk cam faham, tapi harammm, ape pun kau tak ikut. Bukan
    untuk orang lain, untuk kebaikan kau jugak kan?
3. Aku nasiha kau, kau pi sampai kat orang lain yang aku ni * tukang nasihat kau ni * bajet gud-gud jer
    nak nasihat kat kau kan?
4. Time aku cakap ngan kau, kau boleh buat keje lain, pandang muka aku sikit pun tak nak, macamkan
    muka aku ni hodoh sangat la eh?
5. Time aku bercakap, time aku nasihat kau, kau sibuk nak defend diri kau. Kalau FAKTA takpe, ni
    AUTA memanjang.

Bila Aku Dah Bosan

1. Aku memang wat derk je la eh?
2. Lantak kau la nak jadi ape.
3. Kalau ape-apehal jadi kat kau, jangan nak babitkan aku sekali.
4. Dah tak nak cakap banyak. Buat * bodo* jek.

OK tak?
Penat sebenarnya. Macam cakap kat daun keladi. Buang Borehhhhh yo.
Kalau kena sensorang takpe..

huh..
Selagi boleh elakkan orang mengata kita, ELAKKAN, jangan cari pasal.

TAU?
Klah, nak BLAH.

1 comments:

aSmiDar said...

Susahkan ckp dgn org tak paham bahasa.neh...

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design