FOLLOW ME

December 5, 2012

Căkăp siăng păndăng2, căkăp mălăm dêngăr2..

Sălam,
5 hb 12. Post pêrtama. Aduh.... Bizi lă săngăt kăn?.=p
Pôint yang ingin đikôngsikăn.. Ăda yg bêrkaitan dengan tajok pôst dăn ăda yăng têrkêluar tăjok. Ôleh kêrana, ini jê masa yg ađo, dăku kôngsikănlah măna yang nampu êh?.

= sêbêlưm căkăp, fikir păt plôh kali.
Kênapă kêna pk bănyak kali? Sbb risau ăkan mêmbuatkan săhabat kita berkecil hati, ătau măkan đalam pưnya stătêment kan?. Bilă mêmber dă tacing,bărulă kau năk fk , năk amik ati kawăn tu bălik, da tăk gưna dêrrr...

= 2 wêeks lagi riwayat strêet fightêr!
Minggu ni gămê ke 2 lăst ligă. Măcăm biasălah! Sêason ni sf mênten kălah! Hahhâhăha!!..yêlah, klu diă măin 25+, kită măin 22+, kiră băguslah kan?! Gô gô sf! Chăiyôkkkk!!

= pantăng akư!
Ăku bưkan pêmarah. Kêna bưli sêlălu ădela. Tp, aku cưkưp2 păntang nak bêrguraư păsăl bênda măkan. Ăpetah lăgi bêndă tu dă adaa kat tăngan akư. Aku cưkưp x hadap la. Sblum cakkap tu fikir bagi pihak ôrg lăin bôleh? Da lăa sătu hâri bêrangin je. Ni kira wrông timing nak bergurau lăa....

= mêsra keê?
Hari ni jbtn aku ăda buat hări mêsra prrlanggan. Măsalahnya..

@ mêsra kê mêrêka ni ni?
@ ajk nyr berpulưh2, yg kêsana sini 4-5 org tư je?
@ timê măkăn frêe, mưkă kău laa dulu ăđa?
@ berdikari la sêndiri, kêna păndai cări ăpă tugas năk bưat. Takkăn năk tădăh jê?
@ rămăi yg tăyăng bădn je.
@ naik pênat kêsana siini.

Akhirnya...
Aku migrain ni!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comments:

C'Jai said...

sabar ye...karenah manusia ni macam2 adaaaaa...

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design