FOLLOW ME

November 22, 2012

Kisah Benar - marah ye.

Aku ni bukanlah seorang yang pemarah. tapi tolong jangan pijak kepala aku ye. Sekali aku rasa TERTIPU, aku label kau PENIPU. Sekali aku kena, sampai bila-bila aku ingat. Tu prinsip aku. So.. jangan main-main sama aku. Nampak je aku ni happy go lucky, bley genk, bley sekepala. Tapi ada BATAS.
Aku PANTANG, orang REPLY komen @ BALAS SMS guna CAPS LOCK. Kurang ajar ok. Lagi-lagi dalam situasi 'berangin'. Mau aku naik hangin. Kalau kau di pihak yang TERKENA
 takpe. Masalahnya yang TERKENA tu aku. So???

PoInT Is :

1. Tolong elakkan penyibuk yang tak tahu cerita hujung pangkal interframe.
2. Tolong sebarkan cerita yang betul
3. Tolong jangan tunjuk macam diri tu di anaiya orang
4. Tolong berniaga dengan telus
5. Tolong Tolong Tolong !

Pertama-tamanya apa yang saya dapat simpulkan disini. Saya rasa TERTIPU kerana harga asalnya 350. Kenapa bila start Jadi 480 ? Ok.
1. Sebab anda kata stok dari stok yang 350 da takde. Klu ikutkan boleh je tarik diri kan? Sebab yang dipersetujui adalah yang 350 boleh Call, SMS, Wifi.  - Sila NOTE kan itu.

2. 480 Funtion sama je, tapi kenapa SANGAT-SANGAT lembab? Masuk SIM pun senget. Nak keluarkan SIM pun PARAH? ( Kau nak sangat aku main CAPS LOCK kan? ) =P . Seingat aku la.. Supp kata boleh bagi aku harga 320. Tapi sebab aku taknak kau rugi, ok, aku bayar 350. Tapi time time tu laaa stock takde. Suro ambil yang mahal. Tapi TERUK gile item, Teruk gile Sebab : Calar di bahagian belakang, Screen kembong, Tidaklah SOFT touch, Bateri tahan 1 hrs only, Caj Berejam. Dan paling-paling hatiku terdetik, adekah ini RECON ITEM? Sila jawab.

Pernah daku Whatapps kau bertanyakan tentang mengapa Item ku calar balar? Pernah kan? Dan apa jawab kau? Kau kata item tu ada lapik plastik. Skang ni Item tu ada kat tangan kau ke aku? Aku kan? Aku yang ada item tu kan? Jenuh aku cari plastik yang balut item tu. TIADA ye. ! Di ulang TIADA. So??? Aku tipu? Apa yang aku dapat dengan menipu kau tentang plastik kaver belakang tu???? Please fikir ! Orang lain yang harganya sama boleh dapat kaler PINK la, ada COVER la. Aku? kalau nak COVER add on 40. Amboi ! ? Ada yang istimewa ada yang tak pulak ker? Aku faham klu main kutu harga memang kena UP Siket. Takkanlah kau tak nak untung betol?

Tapi kau pernah kata kat aku.. " Tak de ambi untung apa pun kak, cuma tolong open kutu je " Ye ker????? Demmm...................... !!

Itu baru sikit.. Bila kau pulak yang tekena dengan Batch lain, reti pulak kau nak marah kan? Reti pulak nak naik angin sampai nak RETURN item, nak suro BAYAR balik. Bukan ke perjanjian ' No money back Guarantee " tak faham ker? ke buat - buat tak faham sebab kau pun jual benda sama? Apehal kau tak beli jer sendiri dari Syarikat IT kau tu? Asal nak juin batch orang lak. Dah juin batch orang nak tunjuk pandai. Aku tahu sangat la yang kau tu buta IT. tanya benda simple je pun, orang da ajar step by step. Tak faham gak? So? Nampakk?.

 So janganla nak tipu-tipu kami ni pasal gadjet ye. Lagi-lagi pasal harga. Bukan kau sorang je kawan yang aku ada bukak biz jual gadjet neh. Ada ramai. So.. sebab status aku semalam kau nak TERsentap, kau punya pasallah.

Nak ajar sikit boleh?

1. Kalau da bukak batch untuk harga 770, teruskanla sampai end. Klu bley, gunakanlah SUPP yang sama, agar item yang diterima adalah SAMA untuk semua player. Jika kau ada SUPP baru yang boleh bagi harga murah, maka... janganlah announce di BATCH yang da jalan, buatla GROUP baru. Kata B*** kang marah. UNLESS kau nak RETURN duit yang TERlebih bayar tu LAIN CERITA. Faham tak?

2. Silalah ADMIT kesilapan, jangan nak tuding sana tuding sini. Kau tu baru jer berjinak-jinak dengan dunia kutu vavi neh. Orang buat kau nak buat gak. Tapiiiiiiiiiiiiiiiii........ NASIB baik kau dapat player JUJUR ye. Klu ko kena PLAYER yang lari, yang tak nak sambung bayar sebab tak puas hati dengan ITEM camner? Tak bersyukur betul. =p

3. Tolong jangan libatkan mangkok - mangkok lain dalam ini cerita. Amboiiiiiii, yang tak tahu ape² menyibuk jer nak komen. ITEM pun kau tak dapat lagi, lagi nak banyak mulut. Tunggu turn kau. Lagi-lagi yang beli barang sama cam haku. Nak tengok. Kau puas hati ke tak. Ye? Ok.

Komen cam bagus.

" Tak ada istilah tak puas hati disini "
Eh. Suka hati la. Kami bayar pakai duit sendiri. Janji item sepatutnya OK. Kata funtion macam-macam, spec macam bagus, Kalau item yang dapat Spec cam harem nak senyap jer ke? Ewah. Sedap mulut kau je kan?

" Orang lain pun bayar pakai dwet gak. Bukan kau sorang jer "
Eh! Tahu plak kau kan? Kalau bayar pakai bulu kau lain citer. Kalau pakai duit kau, dapat item buruk pun takpe, sebab duit kau, bukan duit aku. Aku dijanjikan item yang MACAM bagus. Tapi Tak la BAGUS SANGATpun item tu. Mahal jer lebih,

" Ape-apehal PM ADMIN, tak perlu buat kecoh kat sini. "
Oooo ! Tak boleh plak? Nak kena PM-PM bagai? Kenapa? Tak boleh ke nak bagitahu semua orang tentang BAGUSnya barang yang kami dapat tu?

Kau yang mulakan PROVOKASI.
ADMIN kau yang mulakan Provokasi.
Nak tagih Simpati. Konon ada orang yang tak puas hati pasal ITEM. Ada orang kata dia jual mahal. Oi! kamonlah! Kalau dah kau dipihak BETUL, apehal pulak nak KEPANASAN? Chill la. Cakap je la, supp bagi rege camtu. Kalau setuju JUIN, tak setuju BLAH. Apehal nak menyentap2 nak turunkan harga la ape jadah la, biar tanggung rugi la................ehhh.......... vavi lah . Kalau taknak orang BUKA AIB, sila jangan mulakan PROVOKE. Dah cukop elok bahasa aku PM dan BBM kau kan. Kalau nak cari pasal gak. Tunggu.

Macam haram jadah betul lah TERjuin, TERjumpa Orang macam BAGUS ni.
Skema cakap je la.
Tak de nak maki pun.
Buat-Buat cam bagus ni yang ...........................!

Malas nak layan kau dah.
Maaflah kalau TERunfren, TerBlocked, ter ter ter. sebab dah TERtipu.
Bye

1 comments:

budakkechik said...

hahahahaha...mmg vodo la.. mujur la dpt player cam ko..tgk la nnti kalo die dpt player yg dasat.. silap2 terus serah tugas kutu vavi pd minah tu plak... xmo tanggungjwb dah...(skrg pun x b'tanggungjwb).. tgk la player coming soon yg dpt, ape lak rasenye... kekekeke..

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design