FOLLOW ME

September 18, 2012

Demam!

Salam,
2 hari cuti yang menjaga anak yang demam. Bermula jam 3 pagi Selasa ( yakni malam selasa) daku pulak demam! Demam yang gegel2. Bungkus2 pun x hilang gegelnyer! Ditambah pulak lagi dengan sakit seluruh badan, jari-jari kaki dan tangan semuanya sengal-sengal. Adui. Daku ni susah demam tau. Sekali datang demam, berpakej lengkap! Haha. Gigih bangun jam 4 pagi, g telan panadol. Seb baik ada stok kan?! Umpphh! Tak suka pil ! Tapi dah tak menahan sakit, gigih telan ! Tak kuasa laaaa haku nak tumbuk panadol jam 4 pagi. Kah3 :p

Jam 8.45 pagi, whatapps Bos, beritahu daku mc laaaa hari ni. Gile x larat, dengan kepala pening bagai2, tengkuk sakit. Ouchhh! .... Jam 11.30 kejut apiz, Ya Allah, anakku nak g skola, tapi aku x larat nak masak untuk dier.. Cian apiz. T__________T !

Pastu tanya apiz, apiz, mama tak larat nak masak, mama masakkan apiz beger roti bakar eh? Letak gula. *Apiz ok je mama* huhu..lega hatiku.....

Jam 12.45, papa datang ambil kami. Hantar apiz skola. Pastu zasss g klinik Zalfah.. Urmmmm...jam pukul 1.50. Tak sempat nak jumpa doc pukul 2 neh. So... Kami g lunch dulu @ Bariani Mattop Bangi. Alhamdullillah, kenyang. Sampai sana. Doc x tanya banyak. Agaknye dia tgk mata ku merah berair then suara pun lain dah. Huhu. Dapat Cuti Sakit untuk hari ini. Alhamdullillah. Boleh rehat. Minta doc cekkan adik, sebab dia bernafas bunyi kuat di dadanya. Konfem! Adik kena amik nebulizer! Haha.. Aktif kan main. Cam tak sakit!.

Get Well soon adik dan mama eh?!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comments:

Crew Fathi said...

kalau demam... minum air masak banyak22.. ^_^

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design