NUFFNANG

FOLLOW ME

Al-Fatihah buat yang tersayang

Tuesday, September 25, 2012 0 Comments A+ a-

Salam =)
Bismillah ...

Dalam hati siapa yang tahu kan?
Rindu yng berkunjung lagi........
Rindukan arwah adik lelakiku yang 3 bulan sudah kembali ke PenciptaNYA.

Ye, ada sebab musabab kenapa angah yang pergi dulu kan?
Rindunye kaklong.
Takde lagi msg yang kaklong terima dari angah bertanyakan khabar mak dah abah.

SMS = Long, ape khabar long. Mak sihat? Mie ok. Nanti Mie balik. ;(
SMS = Long, Mie nak pinjam 100 , kalau takde 100 , 50 pun takpe. Gaji minggu depan, nanti Mie Bank-In
SMS = Long, ade umah tak? Mie nak tumpang tidur 1 malam, tapi Mie ngan  kawan dari JB ..
SMS = Long, abah marahkan Mie ke Long? Takut nak balik............. :(

Kalo cal pun, itu je la pusing-pusing, topik tu gak kitorang sembangkan. Selalu bising ngan angah..... Call tak kena masa.. kadang-kadang jam 1-2 pagi telefon. ihiihi........ Ya Allah. Rindunya aku padanya.

Al-Fatihah buat angah.

STOP WRITING. ;(