NUFFNANG

FOLLOW ME

Bila takde depan mata, kurindu, Bila depan mata, ku bertuko!

Thursday, August 02, 2012 0 Comments A+ a-

Salam, hai.
Tajuk tak ingat yer u ols?!. Ahakz!

Bila dipejabat, daku rindu sangat dengan anak2. Apa la si tetonet ayiez buat dekat taska ni, apa la apiz buat dekat sekolah, belajar ke dia, main2 ke dia, kena buli ke anak ku tu... Si adik lak, selamat ke die? Memanjat ke die? Jatuh ke die? Hmmm macam-macam benda bermain dalam kepala daku ni. Untuk hilangkan rindu... Wallpaper pc opis daku seringkali bertukar gambar. Semuanya dihiasi gambar anak-anak kesayangan daku ni. ;)

Oook... Poyo ker?! Ahakz. Macam daku sorang je ada anak yer?! Ahaha. AAK?? Kikiki.....

Jam 5 petang ambil adik, tak sabar nak tengok adik senyum. Tak sabar nak gelakkan perkataan2 lucu yang keluar dari mulut adik. :) urmmmm rindu sangat! Jam 5.45 smpai sekolah abang, alahai... Comotnya anak mama ni. Dah darjah 3 la abang. Cer handsome2 sikek. Kekekke... Baru darjah 3 dah pandai minta nak beli perfume batman!. Yelah. Layankan ajer... Anak tu je le 2 kerat. :p ekekekk

Tadi jam 8 malam, ayyiez main hp BB daku. Die dengar lagu...... Kuat sey! Uhuk. Tak lama lepas tu, sayup2 je aku dengor bunyi lagu2. Biarkan je la.... Ni sure BB aku dalam bakul toys. Aha!! Lepas siap kemas sume, tanya ayiez, "mana hp mama dik?" .. Dia terus lari g dapo. Tunjuk peti sejuk. Aikkk... Apehal budak ni? Soo.... Bukak la peti sujuk tu....

Taraaaaaaa

Terbahekkk je BB daku kat tempat kicap kau!.. 2 jam,... Seb baik test2 masih waras lagi BB ku. Aduhai anak! Maka... Aku pun bertukar jadi hulk la tadi.... Semua kena marah!

Sorry sayang. :)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone