FOLLOW ME

August 9, 2012

Alhamdullillah.

=)

Senyum lebar².

Maka, ramailah kawan-kawan meng-update status "rajin nak buat kerja hari ini "

Erk....

Adekah kerana duit gaji dan bonus dah masuk?

Kalau gaji dan bonus masuk lambat, maka u ol malas?


Please jangan camtu eh?

Ikhlaskan diri.

Hidup memang perlukan duit,

Tapi dari mana duit datang dan puncanya tu haruslah kita jaga jugak.

Contoh, kalau seharian 8 jam keje , kita cuma buat keje 3 jam, yang lain mengular, ape status

Kab Ba Ro Kaf Alif Ta Nun yea? huhu =)


Daku cuma mengingatkan.

Jangan sebab daku saling ingat-mengingatkan, u ol panggil daku setajah lak. ha ha


Ok. Selamat Beramal.!




Weee...duit baru. Dah tukar duit raya ? Sangat cutey lah. Macam-macam feedback yang keluar tentang duit baru ni, ada yang kata ohsem, ada yang kata tak cun, ada yang kata kelakar la, macam-macam..... yelah! susah nak puaskan hati semua orang kan?

For me.. juz nice. Memang cantik dan saaaaaaaaaaaaaaaayang nak guna. hak hak hak. =p


Tahun ni jer bersemangat tuka duit raye. Adekah sebab duit baru? kahkahkah. ;p

Daku tukar dui RM 1 dan RM 5. Tak mampu nak bagi dwet raye RM20. ;p U ol bagi kat ai voley? ;p





Bulan ni gaji dan imbuhan aidilfitri dapat awal. So, berbelanja dengan berhemah, dan beringat-ingat ye. Jangan hujung bulan 8 ramai 'puasa' poket lak. Kalau sambung puasa takpe. ;)

Berbelanja ikut kemampuan, kalau nak ikut kemahuan, dapat Ber 'K' , 'K' , 'K' pun tak cukup rite?


Anyway.........selamat bersopenggg u ols.

1 comments:

Chenta Eyfa Latieyfa said...

cantik nyew duit baru..lom tuka duit lagi..huhuhu

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design