FOLLOW ME

June 6, 2012

SMS dari Emak

As-salam. =)
Pagi-pagi lagi dah dapat mesej dari emak.
Mesej nyer pendek dan simple je.
Tetapi cukup menyentuh hati.

" Mak rasa tak sedap hati lah, emy pandang mak dan abah lain macam je masa mak abah nak balik tadi "

hmmm.............. naluri Ibu.

" Mak, mungkin emy sedih. Sebab dia kena tinggal lagi sorang-sorang kat WHD tu. Dan dia tahu, kita semua sayangkan dia. Sebab tu kot mak. " - balas aku.

Tapi...........
Hati ni pun tak berapa nak sedap.
Nauzubillahmindzalik.
Mohon dijauhkan perkara yang tidak kami ingini.

Jom doakan kesejahteraan adik ku Azmee.
Get Well Soon dear Brother!

1 comments:

Yana Libra said...

insya'Allah semua baik2 saja ~ :)

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design